« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد:
یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان به منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت است، گفت: ۱۱ هزار و ۲۷۴نفر از مددجویان ساکن در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر دارای کارت بیمه خدمات درمانی این نهاد هستند.


وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در ۹ ماهه سال جاری برای هزینه‌های درمانی مددجویان پرداخت شد، افزود: در سرفصل خدمات ویژه درمان جهت فرانشیز هزینه‌های درمانی شامل فرانشیز بستری، دارو و پاراکلینیک، هزینه بیماران نگهداری در منزل و سایر موارد یک میلیارد تومان برای شش هزار و ۴۵۰ نفر هزینه شد.

محبی به پرداخت ۹۷۰ میلیون تومان در سرفصل بیمه خدمات درمانی مختص مددجویان شهری دارای کارت بیمه درمانی کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف خود با ۸۲ مرکز درمانی خصوصی و دولتی در استان قرارداد همکاری دارد که در این زمینه خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه می‌دهند.

  وی تعداد بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت را ۹۰۰ نفر اعلام و بیان کرد: از این بیماران  ۱۱۹ بیمار خاص و ۷۸۱ بیمار صعب‌العلاج و تعداد بیماران بستری‌شده در منزل نیز ۲۵۸ نفر است.  

مدیرکل کمیته امداد با بیان اینکه تأمین امکانات درمانی و هزینه‌های درمان مددجویان این نهاد که دچار بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند از عهده کمیته امداد برنمی‌آید و این نهاد تنها بخشی از نیازهای ضروری بیماران را رفع می‌کند، گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران صعب‌العلاج، از خیران می‌خواهیم با کمک‌های خود کمیته امداد را در زمینه کمک به درمان این بیماران نیازمند یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین