« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
شش هزار و ۴۶۰ حامی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی،  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از جمله طرح­هایی هستند که کمیته امداد به‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی در رسیدگی به مشکلات نیازمندان اجرا می­کند، گفت: طرح اکرام ایتام مختص کودکانی است که پدر خود را ازدست‌داده‌اند و طرح محسنین مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جداشده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا اینکه پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تأمین معاش خانواده نیست.


وی با اشاره به اینکه شش هزار و ۴۶۰ حامی، ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد این استان را حمایت می‌کنند گفت: سه هزار و ۳۸ یتیم  و دو هزار و ۵۳۳ نفر از فرزندان محسنین در ۹ ماهه سال جاری از حمایت حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند.

محبی با اشاره به اینکه تعداد ایتام بدون حامی کمیته امداد استان دو هزار و ۶۹۵ نفر است، افزود: حامیان نیکوکار چهار میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان در سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

وی سرانه کل حامیان این استان را ۸۴ هزار تومان اعلام و بیان کرد: سرانه نقدی ایتام تحت حمایت ۱۰۸ هزار تومان و سرانه نقدی فرزندان محسنین ۳۴ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی در طول سال در زمینه های تحصیلی، درمانی، مسکن، ازدواج و تأمین جهیزیه ایتام تحت حمایت یاریگر این نهاد هستند.

محبی با یادآوری اینکه ۸۰ درصد حامیان ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد غیربومی هستند ادامه داد: امید است که با آگاه‌سازی و تبلیغات درست شاهد رشد روزافزون حامیان بومی باشیم و با کمک خیران، حامیان و مشارکت بیشتر مردم نیکوکار این استان امکان افزایش و توانمندی ایتام در همه زمینه‌ها فراهم شود.

شایسته ذکر است، هم‌وطنان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا سایت  ohsenin.ir  فرزندان بی‌بضاعت این سرزمین را یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: