« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
رئیس کمیته امداد چرام مطرح کرد؛
187 طرح اشتغال با اعتبار سه میلیارد و 468 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری برای مددجویان کمیته امداد چرام اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عبدالرشید کریمی نسب، رئیس کمیته امداد چرام، با بیان اینکه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: 187 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار سه میلیارد و 468میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری برای مددجویان کمیته امداد چرام اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه 139 میلیون تومان از منابع امدادی و دو میلیارد و 159 میلیون تومان از منابع بانکی برای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان در سال جاری هزینه شده است، افزود:طرح‌های اجراشده مددجویان بیشتر در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، صنفی صنعتی و خدماتی است.


کریمی نسب با تأکید بر ضرورت توجه به بحث اشتغال نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی به این افراد برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی 20 تا 40 میلیون تومان است.

رئیس کمیته امداد چرام شناسایی استعدادها، مشاوره‌های شغلی، آموزش مهارت‌های شغلی، تمهیدات بازاریابی محصولات و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال را از مهم‌ترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد اعلام کرد و گفت: اجرای این برنامه‌ها در موفقیت و پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد بسیار مؤثر است.

شایسته ذکر است، دو هزار و 463 خانوار با جمعیت پنج هزار و 968 نفر تحت حمایت کمیته امداد چرام هستند و از خدمات مختلف این نهاد در سال بهره‌مند می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: