« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
مستمری و یارانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از دی ماه امسال به صورت متمرکز پرداخت می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه یکی از خدماتی که این نهاد به جامعه هدف خود ارائه می دهد پرداخت مستمری است، گفت: مستمری و یارانه مددجویان تحت حمایت تا پایان آذر ماه امسال به صورت جداگانه و در دو حساب متفاوت واریز می شد.

فرید محبی، با بیان اینکه از دی ماه امسال به بعد یارانه خانوارهای تحت حمایت از طریق کمیته امداد پرداخت می شود، افزود: روند پرداخت مستمری و یارانه مددجویان دستخوش یکسری تغییرات شده و از این تاریخ مستمری و یارانه مددجویان به صورت یکپارچه به حساب مددجویان واریز می شود و از این طریق نیز قابل برداشت است.

محبی با اشاره به اینکه 28 هزار و 700 خانوار با جمعیت 63 هزار و 400 نفر مستمری بگیر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، بیان کرد: 17 میلیارد و 200 میلیون تومان مستمری در 9 ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وی به میزان مستمری پرداختی به خانوارهای مددجو اشاره و اظهار کرد: به خانوارهای تک نفره 148 هزار تومان، دو نفره 249 هزار تومان، سه نفره 324 هزار تومان، 4نفره 419 هزار تومان و پنج نفر به بالا 465 هزار تومان مستمری ماهیانه تعلق می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: