« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
رئیس دانشگاه پیام نور لنده
رئیس دانشگاه پیام نور لنده پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:مهمترین مشکل دانشگاه پیام نور لنده نبود فضای فیزیکی وامکانات رفاهی مناسب است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس دانشگاه پیام نور لنده پیش از خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان اظهار داشت:بدون شک راه اندازی مراکز آموزش عالی در مناطق محروم می تواند موجب ایجاد توازن هر چه بیشتر بین فارغ التحصیلان مدارس و امکان استفاده تعداد بیشتری از فرزندان این مرز و بوم از آموزش عالی و تحصیلات دانشگاهی شود و این مراکز می تواند باعث اعتلای سطح فرهنگ و آموزش از طریق تربیت نیروهای متعهد و متخصص و گسترش و اعتلای دانش و پژوهش شوند.

حمید دهقان افزود:دانشگاه پیام نور در راستای عدالت آموزشی و خدمت به مردم و با شعار آموزش برای همه و همه جا و همه وقت تاسیس گردیدو باعث شکسته شدن سد کنکور شد.

وی افزود:دانشگاه پیام نور لنده در سال 1388 و در راستای عدالت آموزشی و تحقق اهداف علمی که تاثیرات قابل توجهی در همه حوزه ها سیاسی ،فرهنگی و ...دارد با دو رشته تحصیلی تاسیس شد و هم اکنون بالغ بر 400 دانشجو دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور لنده با بیان اینکه مهمترین مشکل دانشگاه پیام نور لنده نبود فضای فیزیکی است اظهار داشت :متاسفانه ساختمان این دانشگاه سالهاست که رها شده و عملیات ان متوقف گردیده که در سفر اخیر نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به این شهرستان وعده هایی مبنی بر مساعدت مالی به این دانشگاه و فعال شدن پروژه آن داده شده که امیدواریم با تکمیل این ساختمان مشکل فیزیکی آن نیز حل گردد.

حمید دهقان تصریح کرد :آرزوی و خواسته اساسی دانشجویان و اساتید این دانشگاه  تکمیل ساختمان دانشگاه و رهایی از خانه به دوشی می باشد. اما تحقق این مهم نیازمند همکاری همه جانبه دستگاههای متولی است و نباید در این زمینه از این فرصت که نصیب لنده شده استفاده نکنیم .

ایشان در پایان زمان ثبت نام در این دانشگاه را تا 15 بهمن ماه اعلام نمود و افزود:دانشجویان علاقمند می توانند از هم اکنون تا 15 بهمن ماه با سابقه تحصیلی و بدون آزمون نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: