« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
به  گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایسنا؛روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص موضوعات و شایعات اخیر که درباره بیماری و سفر درمانی آیت‌الله هاشمی شاهرودی ایجاد شد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بی تردید دو رسالت سترگ آگاهی‌افزایی و روشنی‌بخشی نسبت به ارتقا و جهت‌دهی به افکار عمومی از توقعات شفاف جامعه نسبت به رسانه‌ها به شمار می‌رود که باید براساس انصاف و صداقت نسبت به آن عامل باشند هر چند ممکن است برخی رسانه‌نماها از این جریان زلال استثنا باشند.

بنابراین با توجه به مخابره رسمی اخبار توسط روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی رسانه‌های ضدانقلابی اقدام به جعل و گمانه‌زنی‌های خلاف واقع نموده‌اند که لازم است برای شایعه زدایی و تنویر افکار عمومی مطالب ذیل را تقدیم نماییم:

۱. بستری شدن حضرت آیت‌الله شاهرودی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از بیمارستانهای آلمان بنا بر توصیه اکید تیم پزشکی و بر خلاف تمایل ایشان بوده است و پس از بهبودی و طی روند درمانی در آلمان به ایران مراجعت نموده‌اند و در مجمع تشخیص مصلحت نظام و جایگاه‌های دیگر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی خواهند بود.

٢. اخیرا در یکی از سایت‌های خبری ادعا شده "اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اغتشاشات اخیر اختلاف نظر داشته‌اند" و یا این که "دبیر مجمع گزارش شورای امنیت ملی را قرائت کرده است" که روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تکذیب مدعای فوق متذکر می‌گردد در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تمام اعضا روی خاستگاه‌ها و ریشه‌های اغتشاشات اخیر اتفاق نظر داشته و پیروی از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و وحدت نیروهای سیاسی را تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان و حل مشکلات کشور اعلام کرده‌اند.

۳. پس از مصاحبه دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و پرده‌برداری از عوامل پشت صحنه آشوب و اغتشاش در روزهای اخیر؛ رسانه‌های ضدانقلابی که از نفرت ملت ایران نسبت به عوامل واقعی اغتشاشات اخیر آگاهی داشتند کوشیدند با هجو و وارونه انگاری بیانات دکتر محسن رضایی افکار عمومی را نسبت به دخالت عوامل پشت صحنه اغتشاشات اخیر به تردید بکشانند!

واضح است که انتشار این نوع شایعاتِ برنامه ریزی شده بخشی از ماموریت جنگ روانی اتاق اغتشاشات را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین چند نکته شایان ذکر است:

الف: پس از انتشار رسمی خبر نشست رسانه‌ای دکتر محسن رضایی از سوی روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام وی به نقل از گزارش رسمی یک مقام امنیتی ذیل مذاکرات صحن مجمع از پشتیبانی و نقش آفرینی مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان با همراهی گروهک منافقین و عناصر سلطنت طلب در اغتشاشات اخیر خبر داد.

در ادامه پس از اصرار خبرنگاران با استناد به گزارش مذکور اضلاع میز برنامه ریزی آشوب را به شرح ذیل اعلام نمودند:

_ مایکل اندریا : مدیر بخش جاسوسی و عملیات های ضد ایران در سازمان سیا که طبق افشاگری روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز برای ایجاد بی ثباتی و آشوب در ایران به این سمت منصوب شده است.

_ نماینده کشور عربستان سعودی
_ یکی از بارزانی ها که نماینده اسراییل بوده است
_ نماینده گروهک منحط و شکست خورده منافقین

و طفلاح برادر زن صدام دیکتاتور معدوم عراق! ( که چند ماه پیش توسط آمریکا از زندان عراق آزاد شده است )

پیرو این افشاگری؛ رسانه های ضدانقلاب با دستپاچگی و کاربرد ترفند رد گم کنی با برجسته سازی یکی از اعضای اتاق اغتشاش و تغافل نسبت به سایر اعضای مصرح در خبر دکتر رضایی تلاش خود را برای انحراف افکار عمومی و هجوپردازی در این زمینه به کار گرفتند تا از تاثیر افشاگری صورت پذیرفته بکاهند!

ب - آمریکا، اسراییل و ملک سلمان به بازسازی حزب بعث عراق پرداخته‌اند و قصد دارند در انتخابات چند ماه آینده عراق نقش منفی ایفا کنند لذا عناصری از جمله برخی نزدیکان خانواده صدام را تشویق به فعالیت سیاسی در عراق کرده‌اند.

این طیف به عنوان ضلع سوم اغتشاشات اخیر با کمک منافقین و سلطنت‌طلبها در کنار آمریکا، اسراییل، عربستان در اغتشاشات اخیر دست داشته‌اند.

ج: هسته اصلی اغتشاشات اخیر متشکل از: عربستان، آمریکا، منافقین و بعثی ها کسانی هستند که نه تنها در کودتای نافرجام سال ١٣٥٩ و جنگ تحمیلی هشت ساله نقش محوری ایفا نموده‌اند بلکه در تاسیس و ایجاد داعش محوریت داشته‌اند و همگان می‌دانند مغز متفکر حزب بعث عراق (عزت ابراهیم) با ابوبکر البغدادی مجری اصلی سازمان داعش همراهی و معاونت داشته است و امروزه که شاخه بعثی داعش به منطقه اربیل پناه آورده و برای تجزیه شمال عراق در کنار بارزانی تلاش‌هایشان بی نتیجه مانده، بار دیگر با کمک آمریکا، اسراییل، عربستان و منافقین می‌کوشد در ایران نیز اغتشاش و آشوب ایجاد نماید.

د: هر چند آمریکا، اسراییل و عربستان در تجزیه شمال عراق و دخالت و فتنه در لبنان و اغتشاشات اخیر ایران شکست تاریخی متحمل شده‌اند و سریال شکست‌هایشان به صورت یک افتضاح سیاسی ماهیت قدرت آنان را نشان می‌دهد، ولی همچنان بنا دارند به دخالت‌های نامشروع خود ادامه دهند که هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی به ویژه در مقابله با شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی آنان در فضای مجازی و رسانه ای مهمترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: