« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
لنده
جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان لنده باحضور روسای ادارات در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، صبح امروز جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان لنده  باحضور روسای ادارات در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اهمیت این جلسه به عنوان یکی از مهمترین جلسات شهرستان خواستار حضور همیشگی و منظم اعضاء شورای سلامت در این جلسه شد و عنوان کرد: هیچ گونه بی توجهی اعضاء این شورا در حضور به موقع در این جلسه و همچنین پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه لازم، قابل قبول نیست چرا که سلامت مردم یکی از مهمترین مسائل شهرستان میباشد.


همچنین امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  در این جلسه  تلاش برای تأمین سلامت و حفظ امنیت غذایی  مردم را از مهمترین وظایف شورای سلامت دانست و ابراز امیدواری کرد  با اتخاذ تصمیمات به موقع و کارشناسی شده در این زمینه بستر لازم برای تحقق این هدف فراهم گردد.

مهندس امرالله خانی ضمن ابراز گلایه از عدم پیگیری مصوبات گذشته ی شورای سلامت شهرستان ؛لزوم جابجایی کشتارگاه ؛خرید خودرو حمل و نقل لاشه ؛نبود شهرک دامداران ؛غیر بهداشتی بودن آب شرب مردم روستای عروه ؛زمینهای خالی داخل شهر؛ وجود زباله در بعضی از خیابانها ؛ وجود احشام و حیوانات در سطح شهر و همچنین وجود کشارگاههای خانگی و... را از مهمترین مشکلات بهداشتی شهر لنده عنوان کرد.


رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده گریزی هم به کانال سیل بند لنده زد و گفت  کانال سیل بند موضوع  ثابت همه جلسات ما بوده که متاسفانه مورد توجه لازم قرار نگرفته است!!

در این نشست همچنین از کیفیت شن م وماسه و وجود گل و خاک در شن و ماسه های تولیدی شهرستان لنده نیز به شدن انتقاد گردیده است.


بیان مسائل مهم بهداشتی و سلامت غذایی شهرستان و ارائه نظرات و راهکارها دراین جلسه مورد بررسی قرار گرفت .

از نکات قابل توجه در این نشست طرح مشکلاتی بود که تقریبا از سال 1394 و شاید قبل از آن تا کنون همواره طرح ! اما هیچگاه به مرحله ی اجرا نرسیده است که نمونه ی آن :خودرو یخچال دار برای حمل گوشت و یا مشکلات بهداشتی کانال سیل بنده لنده می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: