« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
ایران
غرضی: آقایان مسئول ظرف ٤٠ سال گذشته هميشه تقصير را به گردن ديگري انداختند و هيچكدام عاقبت به خير نشدند .
پایگاه خبری آوای رودکوف:سيد محمد غرضي در 55 آنلاین نوشت: رياست محترم جمهور در اولين سخنراني رسمى خود پس از پايان اغتشاشات در كشور فرمودند كه بحث مردم اقتصادي نبوده و سياسي است . طيف اصولگرا هم در چندين روز اخير تمام تلاش خود را انجام داد كه اعتراضات را ناشي از مسايل اقتصادي بداند .

طيف اصلاح طلب نيز كه برخى از آنها در انتخابات چندين سال گذشته بحث انتخاب بين بد و بدتر را مطرح كرده بودند يا سكوت اختيار كردند يا تلاش كردند با رييس جمهور و دولت همراه شوند .

به نظر مي رسد از تمامي بحران هاي موجود ، اصولگرا و اصلاح طلب براي تقويت گروه سياسي خود سوء استفاده ميكنند و با انداختن تقصير بر گردن ديگري تلاش دارند يا قدرت را حفظ كنند يا قدرت را باز پس بگيرند.

در اين ميان نكته اي كه هميشه فراموش مى شود اين است كه چرا كشور را درست اداره نمي كنيم.

اداره كشور با مسايل سياسي ،اقتصادي ، اجتماعى ، فرهنگى و .. روبروست .

ريييس جمهور ، رييس مجلس و رييس قوه قضاييه بايد كشور را اداره كنند نه اينكه مشكلات را به ديگري حواله دهند و مظلوم نمايي كنند .

مهم ترين راهكار كشور براي برون رفت از مشكلات كم كردن هزينه كشور است . آيا مديران به اين سمت حركت مي كنند ؟

در زمانى كه مواهب قدرت ، مديريت ، پست و مقام فراوان است همه ادعاي توانمندي در اداره كشور را دارند اما در زمانيكه سوء مديريت ، فساد ، عدم شفافيت و هزار مشكل ديگر به علت گروه گرايي و عدم مديريت صحيح پيش مى آيد همه مشكلات را به گردن ديگري مي اندازند

آقايان روسا لطفا در مسير اداره كشور قدم برداريد سالهاست به نفع چپ و راست و به ضرر مردم در حال دويدن هستيد .

آقایان مسئول ظرف ٤٠ سال گذشته هميشه تقصير را به گردن ديگري انداختند و هيچكدام عاقبت به خير نشدند .

فاعتبرو يا اولي الالبصار ؛ ملت همه هزينه ها را به گردن گرفت ولي مسئولين ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین