« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه مطالبه جوانان در مورد اشتغال و مسائل معیشتی بجا و به‌حق است، گفت: تمام فسادها به خاطر دولتی بودن کارها است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی‌محمد احمدی عصر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: هدف از واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی حذف ردیف بودجه‌ای آنها نیست بلکه برون‌سپاری در قالب خرید خدمت با هدف کاهش هزینه‌های نگهداری توسط دستگاه‌های اجرایی مدنظر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واگذاری پروژه‌های تولیدی باید با اولویت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های مرتبط انجام شود، افزود: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال به‌ویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی واگذاری طرح‌ها و پروژه‌ها به بخش خصوصی است.

احمدی به پروژه سد سرپری کهگیلویه اشاره داشت و بیان کرد: چنانچه روند اجرای این پروژه توسط شرکت آب منطقه‌ای پیگیری نشده و پیشرفت فیزیکی آن از پنج درصد قانونی بالاتر نرود سال آینده هیچ اعتبار ملی توسط وزارت نیرو به آن اختصاص نمی‌یابد.

وی با بیان اینکه عدم اقدام شهرداری یاسوج برای خرید پساب فاضلاب به منظور آبیاری فضای سبز موجب کاهش سطح آب سفره‌های زیرزمینی می‌شود، گفت: این موضوع توسط آب و فاضلاب شهری بررسی و در نشست شورای تأمین مطرح شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت پرهزینه اداره می‌شود، ابراز کرد: فلسفه واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی کاهش هزینه‌های دولتی است بنابراین ادارت و مدیران اجرایی نباید در زمینه واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی مقاومت کنند.

احمدی با تأکید بر اینکه مطالبه جوانان در مورد اشتغال و مسائل معیشتی بجا و به‌حق است، گفت: تمام فسادها به خاطر دولتی بودن کارها است، بنابراین باید همه دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری طرح ها کمک کنند.

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: