« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
لنده
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده با دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان در مسجد صاحب الزمان به بررسی در خواست ها و مشکلات سلامت آنها پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور جمعی از کارکنان شبکه بهداشت، مردم و اصحاب رسانه در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.


مهندس امرالله خانی، مدیر شبکه بهداشت شهرستان نیز به‌عنوان متولی بهداشت در این دیدار برای بررسی نقاط قوت ؛ضعف و گزارش عملکرد خود با مردم  گفت و گو کرد و همچنین پیشنهادات و نظرات آنان را جهت مرتفع کردن مشکلات سلامت و بهداشت شهرستان  دریافت کرد.

 مدیر شبکه بهداشت  و درمان شهرستان لنده  در بخشی  از سخنانش به اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه ی اجتماعی اشاره کرد و گفت : در این حوزه در دو بخش بهداشت و درمان گام های موفقی برداشته شده است .

امرالله خانی ؛ ویزیت 22هزار و 636 بیمار توسط پزشکان متخصص، تجهیز و نصب دستگاه های پزشکی، آزمایشگاهی، اقلام سرمایه ای و تجهیزات اداری مورد نیاز، خرید تجهیزات واحد کاهش خطربلایا، کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری لنده، افتتاح مرکز مشاوره ازدواج و مرکزبیماری های رفتاری و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قیام را از جمله مهمترین اقدامات شبکه بهداشت و درمان لنده طی یک سال گذشته عنوان کرد.

وی ؛ تکمیل ساختمان خانه بهداشت ایدنک، رنگ آمیزی و بهسازی خانه هابهداشت موگرمون، کهناب و خانه پزشک، استقلال کلینک تخصصی شهید رضایی و نصب دستگاه دیالیز را از دیگر اقدامات این شبکه عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: