« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
در دیدار با معاون عمرانی استاندار مطرح شد؛
خدمات عمرانی ارائه‌شده به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هشت‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیگیری نیازمندی‌های عمرانی و مسکن خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است و فعالیت‌های گسترده‌ای در این خصوص انجام‌شده است، گفت: خدمات عمرانی ارائه‌شده به مددجویان این نهاد در هشت‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.


وی با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۵۰۰ خدمت عمرانی به مددجویان ارائه‌شده، افزود: پنج میلیارد و ۷۵ میلیون تومان در زمینه خدمات عمرانی از جمله  احداث و خرید مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و انشعابات آب و برق و گاز برای مددجویان این نهاد هزینه شده است.

محبی با بیان اینکه طرح نوسازی منازل مسکونی مددجویان در بافت فرسوده گچساران جزء اولویت‌های کمیته امداد است گفت: در این خصوص 380 میلیون تومان برای نوسازی منازل مسکونی مددجویان ساکن این بافت در سال جاری هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 500 میلیون تومان برای ساخت 20 واحد مسکن مددجویی در بافت فرسوده گچساران هزینه شد، یادآور شد:  147 خانوار مددجوی تحت حمایت ساکن در بافت فرسوده گچساران واجد شرایط طرح نوسازی هستند که از این تعداد 101 خانوار مالک، 24 خانوار مستأجر و 22 خانوار سکونت رایگان دارند.

محبی از مزایای اجرای این طرح را خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه به ساکنین این محلات بازسازی و نوسازی ساختمان‌ها و اصلاح طول و عرض کوچه‌های این محلات، زیباسازی و بهبود شرایط زندگی آن‌ها بیان کرد. 

وی به تفاهم‌نامه بین کمیته امداد این استان با استانداری اشاره کرد و افزود: تهیه زمین برای ساخت هزار واحد مسکن شهری و کمک به ساخت پنج هزار و 450 مسکن روستایی از موارد مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه است که خواهان همکاری هستیم. 

  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار همکاری در خصوص حل مشکل انشعابات مددجویان، عوارض فنی و پروانه ساخت مسکن آن‌ها از طریق شهرداری شد.

عزیز فیلی، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و تأکید بر خودکفایی و خوداتکایی مددجویان است، گفت: این تفکر، تفکری ارزشمند است و باید همکاری کنیم تا به اهداف برسیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مسکن کمیته امداد باید در شورای مسکن مطرح شود، افزود: امید است با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شرایط مناسب‌تری برای خدمات عمرانی ارائه‌شده به مددجویان فراهم شود.

فیلی در خصوص عمل به تعهدات فی‌مابین و حل مشکل مددجویان قول مساعد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: