« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
در پی ارتحال آیت الله حائری شیرازی؛
فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی ( رحمه الله تعالی علیه ) استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت آیت الله حائری شیرازی را به نماینده ولی فقیه در استان تسلیت گفت.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی ( رحمه الله تعالی علیه ) استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت آیت الله حائری شیرازی را نماینده ولی فقیه در استان تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی
نماینده محترم ولی فقیه و نماینده مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری
 سلام علیکم ؛
احتراما؛ درگذشت دانشمند فرزانه و عالم مجاهد نستوه، حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی که عمر ارزشمندش را در راه اعتلای انقلاب اسلامی سپری نمود، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.  
آن عالم بزرگوار در شمار نقش آفرینان روحانیت مبارز، در دوران رژیم ستمشاهی بود و پس از پیروزی انقلاب نیز، همواره از منادیان امام راحل و پشتیبان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بود و منشأ خدمات فراوان در بخش های مختلف جامعه اسلامی گردید.
کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، این ضایعه بزرگ و عروج ملکوتی این عالم ربانی را، محضر حضرت امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بیت محترم آن مرحوم و خاصه حضرتعالی تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده از خداوند منان خواستار است. انشاءالله که روحشان با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) محشور گردد.

فرید محبی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویر احمد
دی 96


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: