« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کهگیلویه
آ میر احمد تقوی موسس حوزه علمیه کهگیلویه در پیامی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت عرض نمودند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛آیت الله  آ میر احمد تقوی موسس حوزه علمیه کهگیلویه در پیامی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت عرض نمودند.

متن پیام تسلیت ایشان به شرح زیر است:
إنا لله و إنا إلیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و اندیشمند و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی موجب تألم گردید. آن بزرگوار عمر شریف خود را در عرصه‌های مختلفی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، در مبارزه با استبداد و استعمار و نشر معارف الهی و هدایت خلق سپری کرد و منشأ آثار علمی و عملی ارزشمندی گردید.

اینجانب ضایعۀ فقدان این عالم ربانی و دوست دیرین را به ملت شریف ایران، مردم متدین استان فارس، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و شاگردان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند رحمان مسئلت دارم.

حقیر احمد تقوی مقدم
۱۳۹۶/۹/۳۰


تصویر: دیدار آیت الله حائری شیرازی با آ میر احمد تقوی در دهدشت – مرداد1395
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
ببخشید آیت الله هستد میر احمد؟ یا حجه الاسلام......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
بدیهیه که آ میر احمد از نظر عرف حوزوی آیت الله هستند. اما چون اجازه نمیدهند کسی در حضورشون از این عبارات و القاب نسبت به ایشون استفاده کنه، معمولا دیگران هم کمتر ذکر میکنند. اما درستش اینه که وظیفه ما به کار بردن واژه ی شایسته است.
تا جایی که میدونم ایشون کلا از هرچیزی که نوعی خودبینی و خودنمایی و برتربینی نسبت به مردم داشته باشه بیزارند. برای مثال: در هر مجلسی وارد میشن هرجا جا بود میشینن حتی دم در. به هیچ وجه اجازه نمیدن کسی دستشون رو ببوسه. از تعریف و تمجید به شدت بیزارند. اگر در جمع برای او احترام ویژه ای نسبت به مردم قائل بشوند صراحتا برخورد میکنه و...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین