« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۰۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
پایگاه خبری آوای رودکوف:اخیرا محمد ظاهر اخش از فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان لنده در یاداشتی با عنوان "داد مردم لنده از تبصره‌‌ 3 قبض آب درآمد /کسی هم پاسخگو نیست/تصویر"به مصوبه شورای شهر لنده و تبصره 7 آن انتقاد نمود. در ادامه راکبی زاده رئیس محترم اداره آب و فاضلاب شهری لنده طی یاداشتی با عنوان"واکنش رئیس آبفای شهری لنده به یادداشت محمد ظاهر آخش"به انتقادات ایشان پاسخ داده اند و مجددا محمد ظاهر آخش طی یاداشتی که به این پایگاه خبری ارسال نموده خواهان درج پاسخ وی به مدیر اداره آب و فاضلاب شهری لنده شد که در ادامه متن یاداشت ایشان عینا منتشر می شود.

پایگاه خبری آوای رودکوف ضمن دعوت طرفین به انجام گفتگوهای رودرو و رفع سوء تفاهمات بعمل آمده حق پاسخگویی مجدد اداره آبفای شهری لنده را محفوظ و آماده انتشار آن می باشد.

مدیر محترم پایگاه خبری آوای رودکوف
با سلام و احترام
در پی نقد اینجانب از آب و فاضلاب شهرلنده در خصوص تبصره ۳ ،واکنشی تند از آن اداره در همین پایگاه مطالعه نمودم که لازم است  جهت تنویر افکار عمومی نسبت به درج پاسخ اینجانب اقدام فرمایید.

۱-در ابتدا لازم می دانم که نگارنده متن را به مطالعه کتاب گلستان سعدی(علی الخصوص باب هفتم که در آداب صبحت است ) ونیز کتاب فارسی پیش نیاز دانشگاهی توصیه نمایم تا لااقل با ادبیات نوشتاری آشنایی بیشتر پیدا کند.

۲-کوچه محل سکونت بنده و همسایگان که در این جوابیه از آن سخن به میان آمد و بعد از سی سال یک انشعاب دو اینچ اختصاص داده شد،کلا سر جمع ۶۰ متر است نه ۱۵۰متر. و کلیه هزینه‌ها که شامل چهار تکه لوله مستعمل قدیمی دو اینچ به مبلغ دویست هزار تومان و پنج تراکتور خاک نرم جهت رویه لوله به مبلغ نود هزارتومان و اتصالات پنج انشعاب که قبلا هزینه آنها به آب و فاضلاب پرداخت شده بود ومجددا مبلغ حدود هفتصد هزار تومان خریداری نمودم،همه و همه هزینه‌ها را از جیب شخصی خودم پرداخت نمودم و در مرداد  ماه سال ۹۴ طی تماس تلفنی مدیر عامل آبفای شهری استان قرار بود که به صورت رایگان و بر طبق وظیفه خودتان این کار را انجام دهید ولی به دلیل پاره ای اغراض سیاسی که نمونه بارز آن را روز پنجم اسفند ۹۴ در اتاق معاون فرماندار شهر لنده عنوان نموده اید و اعلام داشتید که تا دولت را نقد می کنی خبری از آب نیست،از انجام وظیفه خود سرپیچی نمودید و بیش از یک سال ما را اذیت نمودید و در آخر تا کلیه هزینه‌ها را دریافت نکردید هیچ کاری هم انجام ندادید و حالا مدعی هستید که ۱۵۰متر لوله رایگان از محل تبصره ۳ توسعه داده اید. شما که تفاوت بین ۶۰متر و ۱۵۰متر را نمی دانید پیشنهاد میکنم که کتاب استاتیک نوشته بی یر و جانستون را مطالعه کنید تا تفاوت را تجربه کنید واگر در متراژ اعلامی بنده شک دارید به ضرب المثل معروفی که می گوید(اگر بیضا حاضر نباشد  خر حاضر است ) مراجعه کنید و همه مردم شهر را دعوت می کنم تا تشریف بیاورند و کوچه را متراژ نمایند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. اگر در خصوص هزینه‌ها حرفی دارید،این گوی و این میدان.

۳-آخرین باری که با تماس تلفنی معاون فرماندار به آن اداره آمدم عنوان کردید که این تبصره،مصوبه شورای شهر است. حالا که شورا منکر شد،مصوبه مجلس شد؟این تبصره غیر قانونی است. اگر راست می گویید مستند ارائه دهید.

۴-بنده چه بیگدار و چه باگدار،عادت ندارم به آب و آتش بزنم و اگر نمی دانید،بدانید که این ضرب المثل ایران شمول است و محلی نیست. از طرف دیگر ،تشویش اذهان عمومی کار بنده نیست. بنده شهروندم و دانستن حق ماست و به قانون نیز به اندازه خودم واقفم. این شما هستید که باید به این سوال پاسخ دهید:

آیا قانونی است که شما مدیر آبفای شهری لنده باشید و حق مدیریت بگیرید و بخشی از ایام  هفته در لنده و بخشی دیگر را در دهدشت کارشناس حقوقی آبفا باشید؟شنیدیم که وقتی قحطی رجال باشد مسوولان چند شغله می شوند،اما در محدوده یک شهر نه چند شهر.

۵-آیا قانونی است که ماشین شخصی شما که دارید در دهدشت و چرام کارهای شخصی خود را با آن انجام می دهید،اجاره اش را ماهیانه مبلغ یک میلیون و اندی  تومان از آبفای لنده بردارید؟

۶-اینها تنها بخشی از مواردی است که حضرتعالی و نماینده سیاسی دولت در این شهر باید پاسخگوی آن باشید.

۷-از اهالی شهر پرسیدم و هر کجا قدمی برداشته شد هزینه آن از گرده مردم کشیده شد. تازه اگر آب،آب باشد،درد دل کمتر می شود،اما...
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۹
علی افتخاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
سلام. مسولان باید رسیدگی کنند. اگر صحت داشته باشد خیانت آشکاربه بیت المال هست
پ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
درود جناب آخش..که علیرغم مشکلاتی که بعضا از قبل این انتقادات،نصیب شما می شود؛همچنان خود را سپر بلاها می کنی و با انتقادات کوبنده ی خود زنگ خطر را برای مسئولین این شهر به صدا در می آورید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
با تشکر از برادر گرامی٬جناب آقای آخش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
با سلام خدمت مهندس همیشه در صحنه جناب آقای آخش این جماعت همه مدرک گرفته اند درسی تحت این عناوین (فارسی،...اخلاق کاربردی)فقط پاس کردن یاد نگرفتن .........................
عمرها در پی مقصود،به جان گردیدیم
دوست در خانه وما گردجهان گردیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
تازه تر اینکه به همه موارد بالا این را هم اضافه کنید که مبلغی نیز به عنوان ابفای روستایی از اهالی شهر نیز دریافت میشود. اما این ها که چیزی نیست از بالا به پایین که بنگریم این مردمند ک متضرر میشوند نه مسوولین
گل آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
بیت المال کجا بود .. بیت المال فقط در منطق مولا علی (ع) بود که رفت ؛؛ به قول سعدی خدایش رحمت کند ؛؛ یادتان نرود اینجا و این زمان دوره مسولین است که برداشتن حقوق نجومی را طلب از انقلاب میدانند ... لطفا زین پس به جای واژه گم شده ی بیت المال .. واژه آشنای بیت الحال را به کار ببریم .. با تشکر
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
جوابیه مدیر ابفای شهرستان لنده به اقای اخش ،سرشار از تناقض بود.درود بر شما جناب اخش
...........................................................
مدیر پایگاه با عرض پوزش از جناب علی رضا ی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
تا مسیولین شهر ما غیر بومی هستند از ................. هست.درود بر اقای اخش که انهارو اشکار میکنید.جناب رییس جواب بده منتظر جواب شما هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
درود مهندس آخش که با بیان شیرین و رسای مشکلات عديده مردم را بازگو گرده تا مرهمی برای مردم
پیامبر اکرم (ص) میفرماید:به حساب خود رسیدگی کنید قبل از اینکه به حساب شما رسیدگی شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: