« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گزارشی از وضعیت اشتغال ایجادشده برای مددجویان در سال جاری ارائه داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با پروانه نیک مرام مدیرکل جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: کمیته امداد این استان دو هزار و 64 مورد فرصت شغلی با اعتبار 32 میلیارد تومان در هشت‌ماهه نخست امسال برای مددجویان و افراد نیازمند ایجاد کرد.


وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، بیان کرد: امید است با هدایت صحیح شغلی و کمک به انتخاب مشاغل مناسب، مددجویان را وارد بازار کارکرده و با ایجاد اشتغال پایدار آن‌ها را از چرخه حمایت امداد خارج کنیم.

محبی با توضیح اینکه تمام منابعی که از بانک می‌گیریم باید به بانک برگردد، افزود: مددجویان کمیته امداد با تمام مشکلاتی که دارند، در سیستم بانکی مشکلی ندارند و بازپرداخت اقساط بانکی آن‌ها از طریق ناظرین این نهاد کنترل و رصد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال، ایجاد مشاغل خانگی برای مددجویان است، گفت: در ارتباط با اعتبارات مشاغل خانگی کمیته امداد استان 50 مورد با نُرم 10 میلیون تومان سهمیه از اداره کار دارد و پرونده‌ها تکمیل و به بانک تحویل داده‌شده است که امیدواریم در این خصوص همکاری لازم از طرف اداره کار صورت بگیرد.

پروانه نیک مرام مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این دیدار با بیان اینکه حمایت از نیروی کار و توسعه تولید و اشتغال در دستور کاری ما قرار دارد، گفت: امیدواریم با همکاری‌های متقابل بتوانیم در حوزه اشتغال استان تحول ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در حوزه اشتغال در جایگاه خوبی قرار دارد، افزود: هدف و دغدغه همه ما ایجاد اشتغال و پایین آوردن نرخ بیکاری در استان است.

نیک مرام با بیان اینکه کمیته امداد در حقیقت اداره کار به‌حساب می‌آید، در خصوص موارد مطرح‌شده در بحث مشاغل خانگی مددجویان و همکاری با این نهاد جهت اشتغال‌زایی بیشتر، قول مساعد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: