« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
هزار و ۵۰۰ خدمت عمرانی با اعتبار پنج میلیارد و ۷۵ میلیون تومان در هشت‌ماهه نخست امسال به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هشت‌ماهه نخست امسال هزار و 495مورد خدمات عمرانی به مددجویان ارائه‌شده، گفت: اعتبار هزینه شده در زمینه ارائه این خدمات پنج میلیارد و 75 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از سیاست‌های این نهاد است، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی انجام‌شده امسال، بهسازی و مقاوم‌سازی 276 مسکن مددجویان روستایی با هزینه دو میلیارد و 242 میلیون تومان است.

محبی ادامه داد: در هشت‌ماهه نخست سال جاری، 800مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و 124 میلیون تومان تعمیر، تکمیل و بازسازی‌شده و همچنین یک میلیارد و 423 میلیون تومان برای کمک به خرید و ساخت 145 مسکن شهری هزینه شده است.

وی به تکمیل 16 مسکن نیمه‌تمام شهری با هزینه 51 میلیون تومان، تکمیل 24 مسکن نیمه‌تمام روستایی با مبلغ 47میلیون تومان و ساخت 233 سرویس بهداشتی با اعتبار 174 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان دیگر اقدامات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای مددجویان در سال جاری اشاره کرد.

محبی با یادآوری بهره‌مندی مددجویان روستای "گچ بلند" شهرستان بهمئی از تخفیف 70 درصدی ساخت مسکن گفت: بالا بودن قیمت تمام‌شده مسکن مددجویان در مناطق محروم استان ازجمله زیلایی یکی از مشکلات اصلی این نهاد در خانه‌دارشدن نیازمندان تحت حمایت است. 

وی با بیان اینکه هم اکنون ساخت سه هزار مسکن مددجویی یکی از نیازمندی های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان و هم‌چنین همکاری بنیاد مسکن و سپاه پاسداران برای تأمین مسکن مددجویان بیش‌از پیش اقدام کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: