« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ؛
شش هزار و 201 حامی در هشت‌ماهه نخست امسال دو میلیارد و 842 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شش هزار و ۲۰۱ حامی، ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد این استان را حمایت می کنند گفت: حامیان در هشت ماهه نخست سال جاری دو میلیارد ۸۴۲ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند که مبلغ نقدی این کمک ها یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد باهدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و ۳۹ یتیم و دو هزار و ۷۱۳ نفر از فرزندان محسنین دارای حامی هستند.

مظاهری با یادآوری اینکه ۸۰ درصد حامیان ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد غیربومی هستند ادامه داد: امید است که با کمک خیران، حامیان و مشارکت بیشتر مردم نیکوکار این استان امکان افزایش و توانمندی ایتام در همه زمینه‌ها فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان ؛ هم‌وطنان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا سایت   mohsenin.irفرزندان بی‌بضاعت این سرزمین را یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: