« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی بحث توسعه و برطرف کردن مشکلات مردم به میان می‌آید نخبگان و مسئولان، دیگر نباید از اختلاف نظر‌های سیاسی حرفی بزنند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی با اعلام این مطلب اظهار داشت: رفع مشکلات کنونی و استفاده از ظرفیت‌های خدادای استان برای کمک به توسعه همه جانبه در سایه تعامل و همکاری نخبگان، مسئولان و آحاد مردم امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر نخبگان سیاسی هنگام بحث توسعه کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: وقتی بحث توسعه و برطرف کردن مشکلات مردم به میان می‌آید نخبگان و مسئولان، دیگر نباید از اختلاف نظر‌های سیاسی حرفی بزنند بلکه باید با تعامل و همفکری به فکر کاهش مشکلات و کمک به قطار توسعه باشند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بازدیدهای مختلفی از پروژه‌ها عمرانی در مناطق مختلف این استان تاکنون داشته‌ام و در زمینه‌های مختلف نیز بررسی‌های میدانی داشته‌ام و به نوعی شناخت کامل از وضعیت موجود دارم که امیدوارم بتوانیم با برنامه ‌ریزی دقیق و مستمر کمک کار توسعه باشیم.

احمدی بیان کرد: از ابتدای حضورم در این استان تاکنون نشست‌های مختلفی با مسئولان کشوری از جمله معاونان رئیس جمهور، وزیران، معاون وزیران، مدیران سازمان‌های و بنیادهای اقتصادی داشته‌ام که در این نشست‌ها تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده توسط دولت‌ها متعلق به نظام است، ادامه داد: انتظار می‌رود با اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده توسط دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف به جامعه امید و نشاط تزریق کرد و به طور حتم تخریب خدمات ارائه شده خیانت به نظام است.

احمدی اظهار داشت: نگاه‌های حزبی، قومی و قبیله‌ای و در نظرگرفتن مسائل جغرافیایی از جمله گرمسیری و سردسیری مردوه بوده زیرا این نگاه‌ها سبب مایوسی مردم شده و کند شدن ارائه خدمات و تبعیض و نابرابری را به همراه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: