« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
موسسه خیریه عترت فاطمی تهران ۱۱۰ میلیون تومان به مددجویان سادات کهگیلویه و بویراحمد کمک کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیران موسسه عترت فاطمی در سفری سه‌روزه با ۳۳ خانواده ایتام سادات شهرستان دنا دیدار و با بررسی وضعیت زندگی آنان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای رفع مشکلات این خانواده‌ها اهدا کردند.


وی به توزیع اقلام غذایی، بسته‌های بازی برای کودکان، وسایل ورزشی و پوشاک از طرف موسسه عترت فاطمی به خانوارهای ایتام اشاره کرد و افزود: در مجموع ۱۱۰ میلیون تومان به این خانواده‌ها کمک شد که ۳۳ میلیون آن در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی و ۸۰ میلیون تومان برای تعمیر مسکن و ساخت‌وساز سرویس‌های بهداشتی پرداخت شد.

محبی با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان و یتیم‌نوازی سیره ائمه اطهار علیهم‌السلام است، بیان کرد: حامیان موسسه عترت فاطمی ۴۲۰ نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین این استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

زهرا سادات نیری مدیر گروه ضحی موسسه عترت فاطمی در این دیدار بابیان اینکه مؤسسه عترت فاطمی باهدف تکریم و توانمندسازی فرزندان یتیم و خانواده‌های سادات در تیرماه ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: ارائه خدمات معیشتی باهدف برگشت عزت‌نفس و آسایش به کودکان نیازمند از مهم‌ترین برنامه‌های این موسسه است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
ب نظرتون این نژادپرستی نیست،یتیم سیدوغیرسید دارد!یتیم یتیم است..فکرنکنم پیامبراکرم وائمه این تفاوت را قبول داشته باشند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: