« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
استاد دانشگاه پیام نور لنده
غفاری افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشجویان ما باید سیاسی باشند ولی از جنجال‌های سیاسی دوری کنند و خود را بازیچه جناح‌بازی و سیاسی‌کاری‌ها نکنند؛ تشخیص و اقدام به موقع و آتش به اختیاری را باید به اوج خود برسانند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رسول غفاری از اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان لنده در جشن روز دانشجو و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) با تبریک این مناسبت‌ها به فلسفه و چرایی 16 آذر پرداخت و گفت: 16 آذر خون‌بهای شهدای دانشجو و مصداق بارز مبارزه مردم با استکبار و آمریکا در محیط‌های علمی و دانشگاهی بوده است.


وی افزود: خون شهدا سد محکمی شد در مقابل حضور سران کشورهای استکباری و جلوی مداخلات غربی را در امور داخلی کشور گرفته که همین امر پویایی و زنده بودن کشور برای مقابله با سیاست٬های استعماری استکبار را تقویت کرده است.

استاد دانشگاه پیام نور لنده تصریح کرد: دانشجویان با تمرکز بر اصول و آرمانهای انقلابی و اسلامی خود و در راه مقابله با استکبار جنبش‌های خود را آغاز کردند و تا به امروز بر مواضع خود پافشاری کردند.

غفاری یادآور شد: 16 آذر و 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی آغازی بر شمارش معکوس ابرقدرتی به نام آمریکا بوده که تا به امروز این روند همچنان ادامه داشته و آمریکا را به انزوا سیاسی در بسیاری از موارد کشانده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز جنبش‌های دانشجویی در سراسر جهان تحولات زیادی را به همراه داشته‌اند خاطرنشان کرد: تلاش در جهت عمران و آبادانی  و مقابله با توطپههای دشمنان نیازمند جنبشهای دانشجویی می‌باشد.

این استاد دانشگاه پیام نور لنده ادامه داد: جنبش دانشجویی در داخل ایران سه آرمان استقلال طلبی، استکبارستیزی و عدالت‌خواهی را دنبال می‌کند و این سه آرمان بدون آگاهی از هدف و راه و آرمانو دشمن‌شناسی محقق نخواهد شد.

غفاری افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشجویان ما باید سیاسی باشند ولی از جنجال‌های سیاسی دوری کنند و خود را بازیچه جناح‌بازی و سیاسی‌کاری‌ها نکنند؛ تشخیص و اقدام به موقع و آتش به اختیاری را باید به اوج خود برسانند.

مراسم جشن روز دانشجو و میلاد پیامبر گرامی اسلام به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و شورای اداری شهرستان لنده برگزار گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: