« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه لنده:
نا امیدی ، بی انگیزگی ، افسردگی در چهره ی تک تک دانشجویان دانشگاه لنده موج میرند چرا به این شهر چرا به این دانشجویان توجهی نمی شود؟!؟
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید مجتبی بنی هاشمی در جشن روز دانشجو و ۱۶ آذر که به همت بسیج دانشویی دانشگاه پیام نور لنده و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه برگزار شد طی سخنانی گفت:


سه عنصر مهم دانشجویی وجود دارد که یکی استبداد ستیزی دومی عدالت محوری و سومی مطالبه گری است.

هر جامعه ای که مسیر پیشرفت را طی کرده است از یک نقطه اغاز شده و ان هم مطالبه گری است.

جامعه ما باید به سمت مطالبه گری و پرسشگری برود ، چون مطالبه گری منجر می شود که جامعه پویا و فعال شود.

هر حا دیدید جامعه از مطالبه گری و سوال که مبدا ان دانشجویان هستند عقب نشینی کرد ریشه در دو چیز دارد یا جهل و نادانی جامعه است یا جامعه است استبداد زد که از ترس نشات می گیرد و بی شک هر جا ترس باشد جامعه جامعه پرسشگر نیست و استبداد و خفقان خواهد بود و چنین جامعه ای دچار سستی و نابودی می شود.

دانشجو موتور محرک و فعال جامعه است پس باید دانشجو روحیه مطالبه گری خود را داشته باشد و از همه مسئولین سوالات خود ، مطالبه گری خود را انجام دهد و به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد کرسی های ازاد اندیشی جامعه عمل بپوشاند.

لذا طبق این مقدمه که عرض کردم مطالبی خدمت شما بزرگواران از روی وظیفه دانشجویی که دارم و به نمایندگی از دانشجویان خدمت شما عرض میکنم.

میخواهم از دانشگاهی اینجا صحبت کنم و درد و دلی خدمت شما عرض کنم که بیش از ۹سال است به یکی ار اساسی ترین مشکلات شهرستان تبدیل شده و هنور این معضل درماننشده است!

از دانشگاهی حرف میزنم که امام راحل ان را مبدا تمام تحولات و مقام معظم رهبری ان را نقطه اساسی هر جامعه می داند.

به برکت نظام مقدس اموزش عالی در این شهرستان محرم دایر گردید اما دانشجویان این واحد اموزش عالی ارامش به چشم خود ندیده اند.

امروز وضعیت دانشگاه این شهرستان ، تنها دانشگاه این شهر اسفناک است.جناب اقای محمدی دانشگاهی که با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی ۴سال است به حال خود رها شد ان هم اگر ۱۵۰میلیون تومن به این دانشگاه بوجه دهند تمام میشود یعنی اگر در طول این مدت سالی ۵۰میلون تومن الان حتی دیوار کشی این دانشگاه تمام بود.

امروز دانشگاه در ساختمانی قرار دارد که شیفت صبح آن مدرسه ابتدایی و شیفت ظهر در اختیار دانشگاه است.

. هرساله این دانشگاه از مدرسه ای به مدرسه ای دیگر نقل مکان می کند. گاهی دانشجویان با دانش اموزان اشتباه گرفته می شود.ایا شایسته است دانشجویان این شهر ، دانشجویانی که به تعیبر مقام معظم رهبری موتور حرکت جامعه است و به تعبیرشهید بهشتی موذن جامعه است هر ترم یک مکان باشد و ان هم نه مکان مستقل.

نا امیدی ، بی انگیزگی ، افسردگی در چهرهی تک تک دانشجویان موج میرند چرا به این شهر چرا  به این دانشجویان توجهی نمی شود؟!؟

چرا حرف ما رو کسی نمیشنود؟!چرا مسیولین به مطالبات و خواسته ما بی توجهی میکنن؟!؟

جناب اقای دکتر اگر مطالبه تکمیل پروژه دانشگاه درخواست زیادی است برای دانشجویان؟!؟اگر زیاد است بفرماید تا دیگر مطالبه نکنید اگر هم نه حق ماست پس چرا تکمیل نمیشود.

حرف های در این سینه بود اما دوستان نگذاشتن از گلایه های که به شورای شهر داشتیم تا نماینده شهرستان که بارها دعوتشون کردیم تا بین ما حضور پیدا کنن اما متاسفانه بی توجهی کردن..چه کنیم.اوقاتتان را تلخ نمیکنم اما بدانید که حرف های زیادی در سینه ی ما دانشجویان هست.ان شاا...در وقت دیگر و مناسبت دیگر بشتر به گوش شما رسانده می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: