« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
ورزشی
سرمربی خونه به خونه می‌گوید برخی سرمربیان تیم های لیگ برتری با بازیکنان ما صحبت کرده و به نوعی در این شرایط حساس آنها را هوایی کرده اند. از آنها خواهش میکنم اگر بازیکنی مدنظرشان است مستقیم با خود من یا باشگاه صحبت کنند، در غیر این صورت اسم آنها را رسانه ای کرده و اعلام می‌کنم.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه”، جواد نکونام در گفت و گو با "ورزش سه" در خصوص برتری در آخرین دیدار خونه به خونه مقابل اکسین اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول رده بندی و هم امتیاز بودن دو تیم در جدول نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشتیم که به نظرم با بازی خوبی که انجام دادیم توانستیم خوشبختانه نتیجه لازم را هم کسب کنیم. مهم ترین نکته این بازی این بود که در حالی بازی را یک بر صفر بردیم که می توانستیم در بدبینانه ترین حالت ممکن با اختلاف ۳ گل بازی را ببریم. در این دیدار بازیکنان مان تمام توان خود را در یک بازی سنگین گذاشتند و هدف و انگیزه آنها پیروزی مقابل اکسین بود تا آن را به مهدی هاشمی نسب تقدیم کنند که خوشبختانه این امر با همت و تلاش زیاد آنها محقق شد.


وی افزود: چندتا از فیلم های بازی های گذشته اکسین را تماشا و به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم و به خوبی می دانستیم این تیم چه در خانه و چه در بیرون از خانه حریفانش را تحت فشار قرار می دهد. بنابراین وقتی به چنین حریفی هیچ موقعیتی نمی دهیم و از سوی دیگر وقتی خودمان خلق موقعیت زیادی کرده و باید بازی را با اختلاف ۳ گل پشت سر میگذاشتیم، نشان می‌دهد که تیم ما شخصیت تیمی اش را پیدا کرده و می تواند در ادامه رقابت ها برای هر تیمی یک حریف قدرتمند و سرسخت باشد.


سرمربی خونه به خونه بابل درباره داوری دیدار با اکسین گفت: داور بازی را خوب قضاوت کرد و فقط تنها نقطه تاریک این دیدار که برای من هم جای سوال داشت نگرفتن پنالتی تیم مان در نیمه اول دیدار بود. به داور هم گفتم که پنالتی ما را نگرفتی اما امیدوارم تصمیمی که گرفتی درست باشد تا بعدا زیر سوال نروی! پنالتی کاملا درست بود و اگر از سوی داور گرفته می شد قطعا می توانستیم با نتیجه پرگل تری بازی را به سود خود به پایان برسانیم.


نکونام درباره اینکه بنظر میرسد بازیکنان خونه به خونه علاقه زیادی به شخص وی دارند و هدفشان در رقابت ها سربلندی اوست؛ ادامه داد: بچه ها به من لطف دارند و آنها برای موفقیت تیم سنگ تمام میگذارند. معتقدم که باشگاه باید قدردان زحمات آنها باشد همانطور که ما نیز قدردان تلاش و کار بزرگشان هستیم. بازیکنان در هر بازی از جان مایه گذاشته و در تمام بازی ها حداقل ۴ تا ۵ فرصت صد در صد گلزنی را ایجاد میکنیم که این موضوع نشان می‌دهد فارغ از نتایجی که به دست می آید، کار ما خوب پیش رفته و شرایط به گونه‌ای هست که می توانیم بازی به بازی به خوبی پیش رفته و به نتیجه هم برسیم.


سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران درباره اینکه او هم نشان داده است همواره پشت بازیکنان تیمش می ایستد، گفت: صد در صد این طور است که می گویید و تمام تلاش ما همین است. مربی به بازیکن نیاز دارد چون این بازیکن است که در زمین برای مربی بازی میکند. پس باید تمام شرایط و امکانات  لازم را برای بازیکنان فراهم کنیم تا آنها هم بتوانند خواسته های ما را به بهترین شکل ممکن در زمین اجرا کنند.


نکونام درباره تغییرات احتمالی خونه به خونه در نیم فصل گفت: از روند کلی تیم راضی هستم. بازیکنان زحمت زیادی می کشند و امیدوارم این شرایط را ادامه دهید.


وی خاطرنشان کرد: برخی سرمربیان تیم های لیگ برتری با بازیکنان ما صحبت کرده و به نوعی در این شرایط حساس آنها را هوایی کرده اند. از آنها خواهش میکنم اگر بازیکنی مدنظرشان است مستقیم با خود من یا باشگاه صحبت کنند، در غیر این صورت اسم آنها را رسانه ای کرده و اعلام می کنم که آنها با بازیکنان ما صحبت کرده و قرار گذاشته اند!


نکونام در جواب به این سوال که شنیده شده بعضی تیم های لیگ یک و لیگ برتری به او پیشنهاد دادند و صحبت کردند گفت: دوست ندارم الان در مورد این موضوع صحبت کنم و تمام تمرکزم روی تیم خودم هست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: