« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
عدل هاشمی پور
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ بمنظور سرکشی و خدمت رسانی به دیدار مردم منطقه حومه غربی کهگیلویه رفت
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این سفر یکروزه که بخشدار مرکزی کهگیلویه و برخی مدیران دستگاه های دولتی از قبیل بنیاد مسکن، اداره راه، راهداری و حمل و نقل، امور عشایری و آبفای روستایی ایشان را همراهی می کردند تصمیمات خوبی در جهت توسعه خدمات منطقه مصوب شد.


1-  مشکل عمده و عمومی مردم زیرسازی، بهسازی، و بازگشایی معابر و برخی جاده های روستایی و بین مزارع بود که مقرر شد ادارات متولی ( بنیاد مسکن، راه، راهداری و امور عشایر) با هماهنگی و تقسیم کار عملیات اجرایی را حداکثر تا اوایل دی ماه جاری آغاز نمایند. همچنین استفاده از دستگاه های شرکت نفت که در اختیار امور عشایر هستند جهت تسریع امور مورد استفاده قرار گیرند.

2- مدارس و مساجد برخی روستاها مشکلاتی داشتند که مقرر شد اقدامات و اعتبار لازم در خصوص تهیه وسایل سرمایشی، گرمایشی، تعمیر، مرمت و احداث از طریق رایزنی نماینده با خیرین تامین گردد.

3- عمده روستاها مشکل جدول گذاری و آسفالت داشته که مصوب شد با تلاش نماینده و بخشدار مرکزی در اولویت اعتبارات سال 97 قرار گیرند که دهیاران روستاها پیگیر موضوع باشند.

4- احداث خانه بهداشت، غسالخانه و سردخانه  مصوب شد ولی مکان احداث با هماهنگی دفتر نماینده، بخشدار مرکزی و دهیاران روستاها مشخص گردد.

5- مشکلات آنتن دهی و اینترنت پیگیری شود.

6- برخی روستاها مشکل تعمیر، تغییر و اصلاح شبکه آبرسانی داشتند که مقرر شد بخشدار مرکزی و آبفار روستایی هماهنگی لازم را در خصوص رفع مشکلات انجام دهند.

7- برخی روستاها مشکل طرح هادی، گاز کشی و روشنایی معابر داشتند که مقرر شد بخشدار، ادارات بنیاد مسکن، برق و گاز اقدامات لازم را انجام دهند.

در پایان این دیدار صمیمی نماینده مردم از صبر و حوصله مردم، همراهی، احساس مسئولیت و زحمات بخشدار مرکزی و مدیران ادارات تشکر و قدر دانی نمود، همچنین مردم، دهیاران و بخشدار مرکزی از خدمات و تلاش های مجدانه مهندس هاشمی پور مسئولان ادارات تشکر نمودند.

حسینی پرور بخشدار مرکزی در این مورد گفت: در طول دوران 28 ساله خدمتم در مجموعه وزارت کشور که مسئولیت های متعددی نیز داشته ام  هرگز نماینده ای را چنین پیگیر، پرتلاش، توانمند و متخصص در امور اجرایی و عمرانی ندیده ام که صمیمانه تشکر می نمایم.

از نکات مهم و برجسته این سفر، استقبال و بدرقه صمیمانه و پرشور مردم حومه غربی بود که مهندس عدل هاشمی پور از مردم شریف و قدردان زادگاهش متواضعانه تشکر و سپاسگزاری نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: