« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
بهمئی
با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بهمئی به برخی از مشکلات منطقه بنه ی پیر در شهرستان بهمئی رسیدگی و تصمیماتی برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بهمئی به برخی از مشکلات منطقه بنه ی پیر در شهرستان بهمئی رسیدگی و تصمیماتی برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.


بهسازی جاده بنه پیرشهرستان بهمئی ، رفع نقاط حادثه خیز محور سخت گذر در این منطقه تا  یک ماه آینده ،  کمک به تردد عشایرو روستاهی حومه ،  تامین کانکس برای دانش آموزان  فاقد مدرسه ، ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان بین بیماران ، و تسطیع زمین ورزشی از مهمترین مصوبات سفر فرماندار و مسئولان شهرستان بهمئی به منطقه ی محروم بنه ی پیر در این شهرستان بود.



 « حکمت الله سنایی فرماندار شهرستان بهمئی » در جمع مردم روستای بنه پیر شهرستان بهمئی ،  یکی از مشکلات اصلی مردم این منطقه را مسیر و راه ارتباطی ذکر کرد و گفت : برای محور ارتباطی منطقه بنه ی پیر شهرستان بهمئی  به طول 6 کیلومتر ، که بر اثر بارندگی های اخیر تا حدودی مسدود شده مبلغ 2میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات حوزه نفت تامین خواهد شد و به زودی نقاط حادثه خیز مرتفع خواهد شد و عملیات روسازی برای تردد عشایر  مردم روستاهای اطراف  صورت می گیرد.

 « آقای سنایی » با بیان اینکه  6 پایه تحصیلی ابتدیی در یک کانکس (مدرسه پیش ساخته) به تعداد 18 دانش اموز در این روستا مشغول تحصیل هستند افزود :  یک واحد کانکس ( مدرسه پیش ساخته) به ارزش 60 میلیون ریال از محل اعتبارات نوسازی مدارس برای رفع مشکلات حوزه آموزشی به این منطقه اختصاص می یابد.

 « وی » همچنین از رفع مشکلات زمین ورزشی حوزه ی بنه پیر و تسطیع این زمین به همت اداره راه و شهرسازی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان خبر داد.

 گفتنی است در این سفر نیروهای شبکه بهداشت ودرمان بهمئی به ویزیت رایگان و تجویز داروهای ضروری  برای افراد نیازمند به صورت رایگان اقدام کردند. 

خبر/مسلم مختاری                                                                                                                          
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: