« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
خوزستان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه قاتلینی از یک قوم خاص اقدام به قتل رانندگان مسافرکش استان خوزستان از قوم دیگر تحت عنوان دربستی می‌کنند، گفت: شایعه قتل رانندگان مسافرکش در خوزستان واقعیت ندارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل ازخبرگزاری ایسنا؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره  به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه قاتلینی از یک قوم خاص اقدام به قتل رانندگان مسافرکش استان خوزستان از قوم دیگر تحت عنوان دربستی می‌کنند، گفت: شایعه قتل رانندگان مسافرکش در خوزستان واقعیت ندارد.

سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: هیچ راننده‌ای در استان خوزستان به قتل نرسیده و اساس این خبر کذب است.

وی افزود: پلیس با جدیت به دنبال کسانی است که این خبر جعلی را که قطعا با انگیزه عنادورزانه و به قصد اختلاف‌افکنی بین اقوام خوزستانی منتشر کرده‌اند و این  افراد را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در خاتمه تصریح کرد: پلیس استان با متخلفین نظم و امنیت عمومی و کسانی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند برخورد کرده و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین