« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
بهمئی
فرمانده انتظامی بهمئی از دستگیری دو سارق لوازم داخل خودرو و منازل در شهر لیکک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اعلام این خبر گفت: با دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و منازل در لیکک  ، به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو و منازل و شکایت مالباختگان موضوع توسط پلیس شهرستان بهمئی در دستور کار قرار گرفت.


« سرگرد محمود عدالت پرور »  با بیان اینکه پلیس با شناسایی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کرد  افزود: این سارقان تاکنون به شش فقره سرقت لوازم داخل خودرو و منازل اعتراف کرده اند.


« فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی » افزود : این دو متهم درساعات کم رفت و آمد و نیمه شب با پرسه زدن در معابر و خیابان‌های خلوت و شناسایی خودرو‌های فاقد سیستم امنیتی، اقدام به باز کردن درب خودرو و به سرقت بردن محتویات داخل آن‌ها کرده که با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان پرونده سرقت آن‌ها بسته شد.



« وی » در پایان به شهروندان توصیه کرد ، از رها کردن وسیله نقلیه خود در معابر و گذاشتن اشیاء قیمتی و وجه نقد داخل اتومبیل خودداری کنند. 

عکس و گزارش/مسلم مختاری                                  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: