« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
بهمئی
تیراندازی در مراسم عروسی در سیاهیر از توابع شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی باعث کشته شدن یک نفر شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مسول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهمئی در گفتگو با پایگاه خبری آوای رودکوف گفت:  رسم اشتباه تیراندازی برای شادمانی کردن در مجلس عروسی باعث شد تا فردی در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی کند.

مسلم مختاری اظهار داشت :متاسفانه دقایقی پیش یک نوجوان 12  ساله به نام حسین احمدی در روستای سیاهشیر از توابع شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی،  بر اثر بی دقتی یکی از شرکت کنندگان در مراسم عروسی ، با شلیک گلوله اسلحه برقی به سر و صورت ایشان درگذشت.

این فعال فرهنگی شهرستان بهمئی افزود:رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی یکی از آدابی است که ریشه درستی در دین و حتی ملیت ایرانی ندارد و متأسفانه اتفاقات تلخی که در سال‌های اخیر به‌واسطه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان و حتی نقاط دیگر استان و استانهای همجوار رخ داده است نیز تا کنون نتوانسته درس عبرتی برای خانواده‌ها باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ابرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
0
منطقه سیاهشیر باید منطقه عملیاتی اعلام شود وپاسگاه مستقل احداث شود چون درگیری وقتل زیادی انجام می شود ،اکثرچنین اتفاقات احتمالا به نیت عمد وبه بهانه چنین مراسماتی انجام می گرددحوادث مشابه زیاد است
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
در پاسخ به ابرام
برادرگرامی نمیدانم شما جقد اشنای کامل با ایل سترگ شاه حسینی داری یا به زعم حقیر بر اساس غرض نگاشتی بدان که ایل شاه حسینی مردمانی شجاع ساده و بی الایش اند و عمق فرهنگی انها از همه طوایف ایل بهمئی سرامد است وانگهی حوادث امروزه در زندگی ماشینی زیاد هست تصادفات زیادی وجو دارد و خرده فرهنگ های کاذب نیز وجود دارد ودر حوزه زاگرس از این اتفاقات مکرر می افتدو عبرت نمیشود
صاحب امتیاز پایگاه خبری افتاب زاگرس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین