« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کهگیلویه بزرگ
کارگاه آموزشی طب سنتی و مکمل ویژه صنف فروشندگان گیاهان دارویی (عطاری ها) شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده در دهدشت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این زمینه اظهار داشت: این کارگاه آموزشی نظر به جایگاه و اهمیت عطاری ها در طب سنتی و در راستای ساماندهی، احیاء طب سنتی و مکمل و با هدف حفظ و تامین سلامتی افرادی که تمایل به استفاده از طب سنتی دارند، برگزار شد.


دکتر کورش داوری، معرفی فرآورده های مورد تایید طب سنتی، فرآورده های سلامت محور، باید ها و نباید های این حوزه و تاکید بر عدم فروش فرآورده های حاوی مواد مخدر، فرآورده های چاقی و لاغری، فرآورده های درمان نازایی و عدم دخالت در امور درمان و پزشکی با توجه به عدم تخصص لازم عطاری ها در این زمینه، را از جمله مهمترین محور های آموزشی در این کارگاه عنوان نمود.

وی با تاکید به عطاری ها مبنی بر اینکه فقط مجاز به عرضه گیاهان دارویی بدون تغییر شکل مثل خرد کردن و کپسول کردن هستند، یادآور شد: عطاری ها اجازه عرضه هیچ نوع فرآورده دارویی اعم از گیاهی و شیمیایی را ندارند و افراد برای تهیه هر نوع دارو فقط به داروخانه ها مراجعه نمایند.

 
به گزارش وب دا؛ کارگاه آموزشی ویژه صنوف عطاری شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده با حضور مسئولین استانی از معاونت های غذا و دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد. برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: