« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
آوای رودکوف
کمیته شهرستانی ایدز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با حضور جمعی از مسولان شورای اداری شهرستان و برخی از کارشناسان ستادی مرکز بهداشت و درمان برگزار گردید
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشریح مطالبی در خصوص بیماری ایدز، نشانه ها و علایم ،راههای انتقال ، کنترل و پیشگیری گفت: همه ادارت و نهادهای شهرستانی در خصوص برنامه ایدز با این شبکه همکاری لازم را داشته باشند تا در راستای کنترل و پیشگیری از این بیماری بتوانیم گام برداریم.


امرالله خانی افزود خوشبختانه هیچ فرد مبتلا به اچ آی وی در شهرستان لنده وجود ندارد و هدف ما فقط پیشگیری و آگاهی سازی است که انتظار داریم ادارات تاثیر گذار یک نفر را بعنوان مربی جهت آموزش های لازم به این شبکه معرفی نمایند.

ایشان انجام آزمایش رایگان اچ آی وی در یک روز معین؛ارائه آموزشهای لازم توسط کارشناسان مرکز بهداشت؛ کوهنوردی یک روزه و نصب تراکت و بنر در زمینه مبارزه با این بیماری را از مهمترین برنامه های در دست اقدام کمیته شهرستانی اعلام نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: