« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا؛فواد معصوم رئیس جمهور عراق در بدو ورود به منطقه کردستان عراق در فرودگاه سلیمانیه اعلام کرد برای آغاز مذاکرات سیاسی بین اربیل و بغداد و پایان دادن به تنش های داخلی گروههای کردی وارد سلیمانیه شده است.
دکتر فواد معصوم امروز (شنبه) در بدو ورود به سلیمانیه در جمع خبرنگاران گفت: برای گفت وگو در خصوص سه محور آغاز مذاکرات اربیل با بغداد، وضعیت داخلی اتحادیه میهنی کردستان عراق و موضوع کرکوک به اقلیم سفر کرده و در طول اقامت خود با رهبران احزاب کرد عراقی دیدار خواهد کرد.
وی تاکید کرد: به عنوان رئیس جمهوری عراق تلاش می کند تا تنش های سیاسی در اقلیم کردستان عراق و تنش اربیل با بغداد کاهش یافته و همه گروهها در خصوص مکانیزمی برای پایان تنش ها به توافق برسند.
دکتر فواد معصوم دیدارهای خود را از امروز شنبه آغاز خواهد کرد.
به دلیل برگزاری همه پرسی غیرقانونی در سوم مهر ماه در منطقه شمال عراق که توسط دادگاه عالی این کشور باطل اعلام شده، میان اربیل و بغداد اختلاف عمیقی ایجاد شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: