« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
دیدار بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با فرماندهی سپاه ناحیه لنده عنوان شد؛
سرگرد علی محمدی گفت:بسیج دانشجویی جایگاه با ارزشی در دانشگاهای کشور دارد و ما با افتخار از بسیج دانشجویی حمایت خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرمانده سپاه ناحیه لنده در نشست با بسیج دانشجویی دانشگاه پیان نور لنده با تبریک هفته بسیج و پیروزی رزمندگان اسلام در همه زمینه ها به خصوص پیروزی اخیر در مقابل داعش  و ایادی آنها و همچنین قدردانی از سپاه اسلام ؛سردار سرلشکر قاسم رسلیمانی و خانوادهای معظم مدافع حرم  با اشاره به نقش بسیج در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفت: بسیج با تکیه به خدامحوری، ولایت مداری، بصیرت و تشخیص میدان‌های مبارزه و درگیری با استکبار توانسته است علاوه بر ناکامی دشمن، در تمامی عرصه ها نقش آفرینی کند و خود را به اثبات برساند.


ایشان با ارزوی سلامت برای  مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا اظهار داشت: شاید در کشور ما و در دنیا هیچ شخصیتی به اندازه مقام معظم رهبری دلسوزانه برای سر بلندی کشور  و دلسوزانه برای سربلندی رزمندگان اسلام ، فرماندهان عزیز ، سلیمانی ها ، شهدای مدافع حرف هم دل نمی سوزاند بنابراین موفقیت ما مرهون رهنمونها و فرماندهی ولی فقیه زمان است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در ادامه گفت:بسیج دانشجویی جایگاه با ارزشی در دانشگاهای کشور دارد و ما با  افتخار از بسیج دانشجویی حمایت خواهیم کرد


در این نشست سید مجتبی بنی هاشمی مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده طی سخنانی گفت:تبریک اول ما به مناسب هفته بسیج است خدمت حضرتعالی و بسیجیان عزیز در اقصی نقاط کشور است و تبریک دوم ما به مناسبت پایان سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش است که عصاره گروه امریکای_صهیونیستی بود که در واقع این پیروزی قسمت عظمیش به خاطر رشادت ها و فداکاری های نیرو های بسیجی و سپاهی و در راس سردار رشید ما ، سرلشکر سلیمانی بوده است.

وی افزود امروزه و با  پایان فتنه داعش می توانیم به پیام امام راحل برسیم که فرمودند:اگر سپاه نبود پیروزی نصیب کشور و اسلام نمی شد.این فرمایش امام اهمیت وجود بسیج و سپاه را می رساند.



بنی هاشمی گفت:در مورد اهمیت بسیج به همین فرمایش حضرت امام بسنده میکنم که میفرمایند : من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‏خورم و از خدا می‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی‏ ام.

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده در پایان ؛دیدار با امام جمعه شهر ؛دیدار با فرمانده سپاه؛غبار روی گلزار مطهر شهدا ؛دیدار با خانواده شهدا؛همایش پیاده روی؛نشست دانشجویی با موضوع اهمیت بسیج و برگزاری مسابقات ورزشی را از مهمترین برنامه های بسیج دانشجویی در هفته بسیج عنوان کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: