« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
آوای رودکوف
مصلای نماز جمعه شهرستان لنده با گذشت شش سال از آغاز احداث آن فقط 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در سالهای اخیر عملیات اجرایی آن متوقف و از اولویت بندی پروزه های در دست اقدام خارج شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ مصلی بزرگ امام خمینی شهرستان لنده  باگذشت بیش از شش سال از کنگ زنی و آغاز عملیات احداث آن همچنان اندرخم اعتبارات برای تکمیل است.


این مصلی با گذشت شش سال از آغاز احداث آن فقط 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در سالهای اخیر عملیات اجرایی آن متوقف و از اولویت بندی پروژه های در دست اقدام خارج شده است.


در چنین شرایطی و با توجه به استقبال خوب مردم این شهرستان از نماز جمعه ؛نمازگزاران این شهر در ایام تابستان وزمستان سختیهای گرما و سرما را باید تحمل نمایند.


به نظر می رسد علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب به مسئله فرهنگ و اهمیت به اقامه نماز و نماز جمعه ولی تکمیل این مصلی از اهمیت چندانی برای مسولان برخوردار نبوده و مردم همچنان باید شدت گرما در فصل تابستان و  سرما و ریزش آب سقف مصلی و نفوذ آب از پنجره های بدون شیشه ی آن را در فصل زمستان تحمل نمایند.


گفتنی است این مصلی همزمان با بارش اولین باران و رحمت الهی به شدت دچار ریزش و نفوذ آب از سقف و پنجره های بدون شیشه آن گردیده که در ادامه تصاویر آن را خواهید دید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
با سلام.اولا ما تا کنون مصلی نداشتیم،چه مشکل حادی پیش اومد؟شهرستان ما مشکلات بسیار حادتر وبزرگتری داره،که باید اول به آنها رسیدگی بشه.البته اگه بودجه کافی باشه اشکالی نداره مصلی ساخته بشه.ولی در این شرایط خاص اعتباراتی ضرورتی نداره.امید است که نظرم منتشر بشه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: