« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
یاسوج
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از شاعران جنوب کشور و مسئولان شهرستان چرام و حضور برآرامگاه "دکترولوی"به این شاعر هم استانی ادای احترام کردند.
 "به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از شاعران جنوب کشور و مسئولان شهرستان چرام و حضور برآرامگاه "دکترولوی"به این شاعر هم استانی ادای احترام کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، رضا دهبانی پور به همراه فرماندار چرام،شاعران جنوب کشور بر آرامگاه زنده یاد"دکتر حمزه ولوی"شاعر احساس و نیمای شعر لری استان در روستای القچین سفلی چرام حضور یافتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جای دکترولوی در میان ما خالی است بیان کرد:دکتر ولوی از شاعران برجسته و سرمایه های اجتماعی ما بوده است که اشعار پرمغزی از وی به یادگار مانده است.

وی افزود:دکتر ولوی علاوه بر شعر از مدیران شایسته دولت در حوزه محیط زیست استان فارس بودند که به خوبی ایفای نقش کردند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد:وی از جمله شاعرانی است که به فرهنگ بومی در اشعار خود توجه ویژه ای داشت .

برپایه  این گزارش،در این مراسم مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های اردل استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان های رامهرمز و هفتکل خوزستان و کهگیلویه،باشت و بهمئی حضور داشتند.

آرامگاه زنده یاد دکتر حمزه ولوی به همت خانواده وی در حال ساخت می باشد.



وَ سایه ی رِز و بید
نه وَ سایه ی گردو
دِلُم ایخُ بنشینُم جُفتِت
زرِ اَفتو، نه مِنِ حجله ی نو
دلُم ایخُ بنشینُم جُفتِت
بگریوُم، بگریوُم که زمین خیسابو
£
دِلُم ایخُ مو بیُفتُم بیمار
توو بپیچه مِنِ جونُم چی مار
تا تو
جُفتُم بنشینی و بگی
آخ، چِقَر توو داره
مو درآرُم دِلِمَه
وُ نشونِت بدِمِش
تا بوینی که چه گورو دار

 

شاعر:زنده یاد دکتر ولوی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: