« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:تاکنون 51 کامیون کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به کرمانشاه ارسال شده که در زمینه کمک به زلزله‌زدگان جزو 5 استان اول کشور هستیم.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، سردار یدالله بوعلی در نشستی با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تاکنون 51 کامیون کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به کرمانشاه ارسال شده که در زمینه کمک به زلزله‌زدگان جزو 5 استان اول کشور هستیم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های  ضروری با هدف تقویت آرمان‌ها و پایداری انقلاب اسلامی ورود پیدا می‌کند و تاکنون با سرافرازی و سربلندی از ماموریت‌های خود بیرون آمده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و با اتکا به خدای بزرگ در تمامی میدان‌های دفاع از دین مبین اسلام و مستضعفان دنیا حضور فعال دارد.

بوعلی با تاکید بر اینکه آزادسازی شهر بوکمال سوریه و پاکسازی این شهر از لوث وجود داعش اقدام بزرگی بوده است، ابراز کرد: سپاه ریشه در ولایت داشته و در جبهه دفاع از جهان اسلام و مسلمانان نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیج در همه عرصه‌ها از جمله فرهنگی و اجتماعی حضور فعال و با نشاط داردو در جبهه‌های داخلی و دفاع از حریم حرم ماموریت‌های موفقی داشته است.

بوعلی با تشریح برخی خدمات انجام شده توسط بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف از جمله ارائه خدمت به مناطق محروم افزود: بسیج در زمینه تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری از جمله بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی تصریح کرد: تلاش‌های مجموعه سپاه استان برای برگزاری کنگره ملی شهدا، پیاده روی اربعین و خدمات رسانی به زائران حسینی در 26 موکب در داخل و خارج کشور انکارناپذیر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: