« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
طنز
هم استانی عزیز جناب وکیلی ، لرهای ما همیشه به صداقت و راست گویی شهره بوده اند ...
پایگاه خبری آوای رودکوف-«جهانگیرایزدپناه»:عرض شود که چند وقت پیش هیئتی چند ده نفره از نمایندگان مجلس با جلوداری هم استانی مان ، آقای وکیلی به دیدار جناب سید محمد خاتمی رفتند و بعد از آن آقای وکیلی طی مصاحبه ای به قول یکی از سایت ها سخنان کم سابقه ای بیان کرد مبنی براین که در دیدار با آقای خاتمی به ایشان گفتیم که ما (اصلاح طلبان ) اشتباهاتی داشته ایم ، باید حسن نیت خود را ثابت و اعتماد سازی کنیم و .... . اما چند روز بعد از این دیدار بطور نیمه رسمی و غیر رسمی و رسمی شنیدیم که محدودیت آقای خاتمی تشدید شده است .

الله و اعلم که بعد از تشکر خاتمی و اظهار خوشحالی از دیدارشان چه صحبت های دیگری رد و بدل شد و موضع آقای خاتمی چه بود ؟ و آیا بین این دیدار و تضییقات و تشدید محدودیت های بعدی رابطه ای بود ؟

این کله پوک من دچار کنجکاوی بیخودکی و نخودکی شده است و حکایت مرحوم شهید مدرس را به یاد آورده : مدرس که عیالش که به رحمت خدا رفته بود و به تنهایی زندگی می کرد ، حصبه شدیدی گرفت که احتیاج به مراقبت پزشکی و پرستاری داشت . رضا خان سردار سپه فرصت را غنیمت شمرده و دستور داد به وی رسیدگی پزشکی و پرستاری شود تا بهبود کامل یابد . بعدها مدرس به رضا شاه گفت برادریتان را هنگام بیماری در زندگی شخصی ام فراموش نمی کنم و ممنون شما هستم ، اما از مخالفتم با شما بر سر مصالح مملکت کوتاه نمی آیم . برادری مان به جای خود اما بزغاله را به هفت صنار ( هر ده صنار معادل یک قران بود ) نمی دهم .

هم استانی عزیز جناب وکیلی ، لرهای ما همیشه به صداقت و راست گویی شهره بوده اند .

سکوت
آخی ، ای داد بیداد ، یادش بخیر لر هم همان لرهای سابق .

(کله پوک )
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: