« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
بهرام بیرانوند در کانال شخصی خود:
لحظه ای با خود بیاندیشیم ،ممکن بود این زلزله زندگی ما را مختل کند .پس تا دیر نشده است همت کنیم و هر کدام ما معین یک خانواده زلزله زده باشیم .
پایگاه خبری آوای رودکوف- بهرام بیرانوند :زندگی عادی بخشی از  مردم غیور غرب کشور به دلیل زلزله مختل شده ،اکنون تسریع در یاری رسانی به زلزله زدگان آزمون بزرگ  ماست .


لحظه ای با خود بیاندیشیم ،ممکن بود این زلزله زندگی ما را مختل کند .پس تا دیر نشده است همت کنیم و هر کدام ما معین یک خانواده زلزله زده باشیم .نیازهای فوری این خانواده ها را در نظر بگیریم.

هوا سرد است اثاثیه مردم زیر آوار مانده است .
بعضی از خانواده ها جایی برای رفتن ندارند .
کار و کسب مردم تعطیل است .
دفتر و قلم کودکان همراه اسباب بازی های آنها همچنان زیر آوار است.
اگر پول هم باشد جایی برای خرید اقلام نیست .
وضعیت خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد تلخ تر است.
عمل به موقع ما ،همان آزمون ماست .

ستاد مردمي كمك به زلزله زدگان مناطق آسيب دیده تشکیل گردیده و  این آمادگي را دارد که با  دريافت و ارسال كمك هاي خداپسندانه و انسان دوستانه شما مردم ، مرحمی بر زخم جانسوز ناشی از زلزله باشد .

1- واریز كمك هاي نقدي به شماره حساب 99999 نزد بانك هاي ملي، ملت، صادرات، رفاه، تجارت بنام جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ، و یا واریز به صندوق های  مستقر در چادرهاي هلال احمر و بسيج در ميادين شهر .

2-   تحویل بسته هاي غذايي خشك، آب معدني ، كنسرو ، شيرخشك، پتوي نو، چادرهای سالم، البسه زمستاني و وسايل گرمايشي  به چادر های مستقر در میادین شهر و یا هلال احمر و بسیج

کمکهای مردمی کهگیلویه..
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: