« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
جهان
بسیاری از تلویزیون های لبنان از جمله تلویزیون ملی این کشور اعلام کرده اند که در راستای سخنان «میشل عون» رئیس جمهوری که مواضع کنونی «سعد الحریری» نخست وزیر مستعفی این کشور را به دلیل شرایط مبهم او در عربستان سعودی بی اعتبار می داند، از پخش گفت و گوی امشب او با شبکه المستقبل خودداری می کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  ایرنا، گفت و گوی سعد الحریری قرار است امشب ساعت 9 و نیم شب به وقت بیروت (11 شب به وقت تهران) از شبکه تلویزیونی «المستقبل» ارگان حزب المستقبل که رهبری آن را نیز الحریری برعهده دارد، پخش شود.
میشل عون امروز ( یکشنبه ) و در آستانه پخش سخنان الحریری تاکید کرد که سخنان و مواضع او به خاطر شرایط پیچیده ای که در عربستان دارد به اراده او بیان نمی شود و مواضعی شک برانگیز و مبهم است.
شبکه های تلویزیون لبنان، المنار، الجدید، ان.بی.ان، او.تی.وی اعلام کرده اند که در راستای سخنان رئیس جمهوری لبنان، گفت و گوی امشب الحریری را پوشش نخواهند داد.
سعد الحریری شنبه هفته پیش (13 آبان-4 نوامبر) در حالی که در عربستان سعودی به سر می برد از سمتش استعفا کرد.
در روزهای اخیر حرف و حدیث های زیادی درباره دلایل و چگونگی اعلام استعفای الحریری مطرح شده است و برخی معتقدند این استعفا با فشار عربستان سعودی و با هدف به تعطیلی کشاندن فرایند سیاسی در لبنان و فشار به حزب الله برای خروج از دولت صورت گرفته است.
میشل عون رئیس جمهوری لبنان هنوز از پذیرش استعفای سعد الحریری و آغاز فرایندهای پس از استعفا خودداری کرده و گفته است که منتظر بازگشت سعد الحریری به بیروت است.
عربستان سعودی هرگونه فشار علیه الحریری را رد کرده و اعلام کرده است که او می تواند هر جا که تمایل داشته باشد سفر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: