« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۷۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
یاداشت
یکی از جوانان شهرستان لنده در پاسخ به فضاسازیهای اخیر رسانه ای علیه حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ و بهبهان یاداشتی منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛وحید محمدی زاده در یاداشت خود که یک نسخه از آن به این پایگاه خبری ارسال گردیده در پاسخ به انچه که وی بد اخلاقی های رسانه ای علیه سناتور بزرگ کهگیلویه نام نهاد  نوشت:

امروز که باد موافق به کوی توست

نان را به نرخِ روزِ مبادا حساب کن

باسلام و آرزوی عاقبت بخیری،

همانگونه که میدانید رسالت یک خبرنگار؛شفاف سازی و به تصویر کشیدن واقعیات،مشکلات یک جامعه و البته باید از روی انصاف باشد نه اینکه از روی ترس،مطامع و منافع شخصی  و نشر اکاذیب
و صد البته وای به روزی که خبرنگار ما بخاطر جیبش قلم بزند و بدانید که رسانه های مزد بگیر و قلمی که از روی انصاف نباشد عاقبتی جز روسیاهی نخواهد داشت.

این روزها شاهد این هستیم که بعضی سایتهای محلی بصورت هماهنگ؛ به ابر مرد بزرگ کهگیلویه(سید محمد موحد) می تازند.

تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ

(هر کس را بخواهی، عزت می دهی، و هر که را بخواهی خوار می کنی.)

مردی که نام آن با جنوب و مردم گره خورده است.
همان شخصی که تن صدایش هنوز هم در وزارت خانه ها می پیچد.
مردی که به عقیده ما جوانان تحصیل کرده که در این چند سال نبودنش پی بردیم که اسطوره نجات کهگیلویه است.
موحد همان سیاست مدار بی همتاست،همان کسی که روزگاری تکیه گاه نه تنها مردم کهگیلویه بلکه جنوب کشور بود،فردی که به معنای واقعی کلمه خدمتگذار مردم بود،همان شخصی که درب خانه اش بروی همگان باز بود و نه تنها خود بلکه خانواده اش را هزینه ما مردم کرده است و هرگز مانند نمایندگانی نیست که ماه ها توفیق زیارتشان نصیب کسی نمیشود.

کسی که اکنون نه در کسوت نمایندگی است و نه در دولت،اما تعداد دیدارهای مردمیش در روز برابری میکند با مجمع نمایندگان استان.

همان موحدی که هیبت و عظمت و تن صدایش لرزه بر اندام هر وزیری مینداخت،کسی که فرزندان حوزه انتخابیه اش از همدان و سیستان بلوچیستان گرفته تا تهران و خوزستان بر کرسی های مدیریتی آنها تکیه زده بودند.

اگر سن شما اکتفا نمیکند که دوران نمایندگی موحد را بیاد بیاورد،بدانید که در زمان نمایندگی ایشان اکثر مدیران استانی فرزندان کهگیلویه بودند.

در جایی از نوشته های ناروایشان مرقوم نمودند که ... اموال و ملاکی برای خود و اطرافیان در داخل و خارج کشور مهیا کرد... اگر موحد فرزند برومندش چون فرزندان دیگر نمایندگان سوار بر ماشین های چند صد میلیونی میشدند در یک تصادف ساده هرگز قربانی جاده ها نمیشد.

برخلاف شعار سخیفتان (حیا کن رها کن) این بار جوانان تحصیل کرده ای که در هر جایی تنها به در بسته میخورند با شعار واحدی موحد را میخوانند.ان شاء الله و تعالی


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های کاربران "پایگاه خبری آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
شفاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
وجدانا چقد دات؟
فریاد رس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
حقا که موحد چشمه زلال کهگیلویه است
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
حاج موحد کارهای بزرگی انجام داد.خداوند به ایشان جزای خیر دهد.ولی ایراداتی هم به ایشان وارد است.بالاخره انسان ممکن الخطاست.
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
با سلام
30 سال جریان حاکم(حزب الله- راست و اصولگرا ......) چه خروجی برای توسعه کهگیلویه بزرگ داشته است؟ بیشک نقش موحد /بزرگواری/عدل در این امر پررنگ است
زنده باد اصلاحات
زنده باد دانشگاه
درود بر دکتر کامرانی اصلاح طلب اصیل
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
والا ما که نفهمیدیم موحد چه خدمتی به شهرمون و دیگر شهرها کرده ولی میدونیم چه خدمتی به این جماعت کرد...تنها رزومه موحد چند تا نامه توخالی است که نتیجش با منی که اصلا بلد نیستم نامه بنویسم فرقی نداره...
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
موحد شانزده سال مجلس بود ولی انصافا 16 دقیقه نطق داشت تو مجلس...آیا؟ چیکار کرد تو این مدت،جز اینکه یه گروه خاصی را ساپورت کرد که همه میدونن اینا کیا هستن،البته خیلی هم خوبه بالاخره همشهریهامنونن ولی خواهشا نگین کارهای بزرگی کرد....آخه چیکار کرد....خدایا مارا از جاهلیت مدرن برهان.....آمین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: