« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۷۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
رضافرح بخش
منطقه بزرگی در منطقه عالی طیب شامل روستاهای برمل،چلی،دلیک ،لارب و راستکوه در سه الی پنج کیلومتری شمال غربی روستای قیام در سی کیلومتری شهرلنده قرار دارد که سال های سال است به حال خود رهاشده اند!!!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-رضافرح بخش:منطقه بزرگی در منطقه عالی طیب شامل روستاهای برمل،چلی،دلیک ،لارب و راستکوه در سه الی پنج کیلومتری شمال غربی روستای قیام در سی کیلومتری شهرلنده قرار دارد که سال های سال است  به حال خود رهاشده اند!!!! ،مناطق باستانی وتاریخی دارای کوه های سربه فلک کشیده و قله های پوشیده از درختان بادام،بلوط ،بن ،سوسن،انجیرکوهی و...و دارای ساکنانی  که عده ای از آنها  که دیگر تحمل حرف ها،وعده ها و قول های بی سر و ته را ندارند و باروبنه خود را به امید زندگی بهتر به استان های همجوار را در پیش گرفتند وعده ای ازآنها حاشیه نشین شده و توان مالی برای ماندن نداشتند و دوباره مجبور شدند  در زادگاه پدری به شغل سنتی دامپروری و کشاورزی بپردازند ...

....ولی حکایت تلخ آن است که عده ای آنقدر اعتراض و پیگیری کردند که دیگر عمرشان تمام شد و از دنیا رفتند و کودکانی هم الان به میانسالی رسیدند ولی هیچ گشایشی در ساخت جاده ایجاد نشد آن هم در استانی که در فوران نفت وگاز ومنابع طبیعی و معدنیست،تقریبا هیچ هفته ای نیست که خبر ناگواری که به این محرومیت مربوط نشود شنیده نشود ولی هیچ خبری نیست ، تاسالیان چندی که حداقل شعار دولت ها عدالت ومحرومیت زدایی بود هر از چندگاهی هرچند ناقص و ناچیز کارهایی بروی آن انجام می شد ولی این سال ها هیچ گشایشی نشد که نشد و آنچه که مسئولین بیان می کنند نبود اعتبار وبودجه است!!!!!!ولی بنا به حکایت روباه وشیر که روباه برای تغذیه به زیر درخت انجیرکوهی رفته دهانش را برای ساعت های طولانی باز میگذارد تا میوه ای داخل آن بیفتد ولی شیر برای بدست آوردن طعمه از سرسخت ترین چالش ها و فریادها استفاده می کندحتی اگر به قیمت جانش تمام شود،حالا انتخاب مسئولین است که در جذب اعتبارروباه باشند یا شیر و این حکایت غم انگیز ادامه دارد .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
بیغش سرآسیابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
آفرین بر این متن شیوا و رسا،به خدا که دردها ورنجهایی در دل این مردم نهفته است،ولی دریغ از گوش شنوا ومرد عمل!!روستاهای اطراف لنده آنقدر کهنه وفرسوده شده اند،که می شود فیلمهای دهه۱۳۳۰را در آنها فیلمبرداری کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
احسنت جناب فرحبخش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
آنچه به جایی نرسدفریاداست تورابه خدا این مطالبات رامطرح نکنید مسولین ناراحت می شوند فرماندار وبخشدارمرکزی خیلی خسته وشبانه روز برای روستاها دارند زحمت می کشند تمام جاده های روستاهای عالی طیب به زودی آسفالت وچندخطه می شوند مصوب شد آقای فرحبخش چراناسپاسی می کنید
احسنت برفرح بخش عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
واقعا متن تون شیوا ورسا هست
احسنت برفرح بخش عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
واقعا متن تون شیوا ورسا هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: