« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
مشکلات مردم و پیگیری ما
پس از ۲سال از انجام زیر سازی در روستای قیام و علیرغم وعده های مکرر مسئولان هنوز تکلیف آن مشخص نشد
پایگاه خبری آوای رودکوف:یکی از اهالی روستای قیام از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در یاداشت کوتاهی که به این پایگاه خبری واصل گردیده نوشت:

سلام خسته نباشید
ضمن تشکر از ایده خوبتون در پیگیری ؛ مشکلات وخواسته مردم
لطفا پیگیری کنید آسفالت روستای قیام سرانجامش چه شد؟
 پس از ۲سال از انجام زیر سازی ،علیرغم وعده های مکرر مسئولان هنوز تکلیف آن مشخص نشد و در بیشتر نقاط زیرسازی عملا خراب شده است.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پایگاه خبری آوای رودکوف:"پاسخگو بودن مسئولان" از حقوق مسلم شهروندان است. دست اندرکاران اجرایی، قضایی و تقنینی در هر رده ای علاوه بر انجام وظایف شان، مکلفند پاسخگوی مردم باشند.

به همین منظور و برای تحقق این امر مهم،"پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir" در نظر دارد تا  مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد در قسمت خبری «مشکلات مردم» (طراحی شده در صفحه اول سایت)منعکس نموده و جواب مسئولان را خواستار و در قسمت خبری «پیگیری ما» (طراحی شده در صفحه اول سایت) منعکس  نماید.

لطفا مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز جهت انعکاس  بیان نمایید.

برای ارسال پیام خود روی آدرس زیر کلیک کنید.
http://avayerodkof.ir/fa/contacts

ضمنا یاداشتها و کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
سلام ؛دوست عزیزمسولین وعده های زیادی درجهت حل خیلی ازمشکلات راداده اند اما به خیلی ازاین وعده هاعمل نکردند وبرهمین اساس نمی خواهدبه این وعده هاخوشبین باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
درودبرمردم برفهیم ومحروم قیام ؛بعضی ازمسولین ارشدشهرستان مادنبال کارهای تبلیغاتی برای مجلس آینده هستندکه کاندیدشوندوقت رسیدگی وتوجه به مشکلات عمرانی راندارند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: