« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
ز کودکی خادم این تبار محترمم
عشق به امام حسین در همه انسانها وجود دارد، به ویژه این که انسان از کودکی در مسیر امام حسین (ع) قرار بگیرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-مهدی کریمی سراسیاب:عشق به امام حسین در همه انسانها وجود دارد، به ویژه این که انسان از کودکی در مسیر امام حسین (ع) قرار بگیرد.


در پیاده روی اربعین می توان گفت مادران بیشترین نقش را به عهده دارند.طلبیده می شوند مثل همه ی مردان و زنان بزرگ شاید بیاد طفل شش ماهه امام حسین (ع) باشد که انگار هنوز صدای گریه هایش بعد از قرنها در گوش همه مسلمانان و پیروان دیگر ادیان زمزمه می شود.شاید بخاطر زجه های طفل خردسالش حضرت رقیه که مانند همه کودکان شاید وقت بازی کودکانه اش رسیده بود اما تقدیر و سرنوشتش این چنین بود که تا مانند دیگر یاران امام در صحرای کربلا باشد و بدتر از آن سرنوشت سنگین تری که آن همه صحنه های اتفاق افتاده در کربلا را ببیند و همراه عمه اش زینب وارد قسمتی سخت تر از زندگی در کودکی شود .


آری درس آزادگی امام حسین (ع)و فرزندانش اینچنین نسل به نسل شد تا رسید به اینجا که کودکان همراه پدر و مادر از همین کودکی عرض ارادت خود را نشان دهند .


،عشق به حسین است که اینچنین صبر و طاقت مادران را در این پیاده روی نشان میدهد.


کالسکه ها در دستان مادران و پدران همراه بقیه کاروانیان قدم گذاشتند برای ادای احترام به آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در روز اربعین ، ازشان سوال میکنی که این همه راه با این همه زحمت خسته نشدی و احساس نکردی شاید فرزندت حساس باشد و بیمار شود،جوابشان آدم را دگرگون میکند ،میگویند مگه عشق به حسین(ع) کوچک و بزرگ می شناسد فرزند منم مانند طفلان حسین همه فدای مولایم هستند و خودم فدای بی بی زینب (س).


اری اینست درس عاشورا و اربعین که در خون همه رخنه کرده و ادامه دهندگان آن مردان و زنانی  هستن که امام حسین (ع) و بی بی زینب (س) را معلم خود قرار داده اند.


کهگیلویه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
جناب سرآسیاب یه شعری هم در مورد کودکان پابرهنه وفقیر سیستان،کهگیلویه و...بسرود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: