« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
لنده
جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرستان لنده با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و اعضای ستاد در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان تشکیل و برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرستان لنده صبح امروز با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و اعضای ستاد در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.



استفاده شخصی از خودروهای دولتی بی احترامی به حقوق شهروندی است

در ابتدای این نشست حسنعلی حسن پور رئیس ستاد صیانت از حقوق شهروندی فرمانداری لنده ضمن عرض خیر مقدم به کلیه حاضرین گفت: استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از سوء استفاده از اموال دولت و بی احترامی به حقوق شهروندی است و با اين وجود كه قانون و مسئولان بر عدم استفاده شخصی دستگاههای اجرایی از خودروها و امکانات دولتی تاكيد دارند اما این امر هراز چندگاهی در گوشه و کنار شهر دیده می شود.

معاون فرمانداری لنده همچنین با گریزی به مدیران پروازی اظهار داشت:یکی از مهمترین بند های حقوق شهروندی رعایت وقت شناسی و حضور به موقع کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی، دولتی و خصوصی در محل کار است.



تحقق حقوق شهروندی یک ضرورت اجتماعی است

در ادامه دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی فرمانداری لنده با بیان اینکه تحقق حقوق شهروندی یک ضرورت اجتماعی است گفت:برخورداری از حقوق شهروندی حق مسلم هر فردی است که در این شهر و جامعه زندگی می‌کند و حوزه‌های شهری، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، انتظامی و اجتماعی را در برمی‌گیرد.

 عادل ضربی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شورا ؛رعایت و اجرای دستورالعمل های ارسالی از سوی ستاد صیانت از حقوق شهروندی را الزامی دانست و با توجه به دستورالعمل ستاد صیانت از حقوق شهروندی، بازرسی از ادارات توسط بازرسین فرمانداری ، ارسال صورتجلسات مرتبط با ستاد صیانت از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ، ارسال برنامه ها و اقدامات کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه کاری خود ، پاسخگویی مدیران دستگاه ها به شکایات و درخواست های ارباب رجوع و در نظر گرفتن برنامه های فرهنگی ، اجتماعی وتبلیغی در حوزه کاری مرتبط را خوستار شدند.



رعایت حقوق شهروندی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل گردد

همچنین ؛ مدیر کل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی گفت : از اصول حقوق شهروندی این است که به کرامت انسانی مردم صدمه وارد نشود و تامین این حقوق بر عهده حاکمیت است .

حجت الاسلام میر محمدی در ادامه افزود : رعایت حقوق شهروندی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل گردد و همه آحاد جامعه باید خود را ملزم به رعایت حقوق شهروندی بدانند و مسئولان نیز باید صیانت از حقوق شهروندی را  در دستور کار خود قرار دهند .

در این نشست حاضرین نکته نظرات خود را بیان نمودند و در پایان از بهنام دانش عضو افتخاری ستاد صیانت از حقوق شهروندی و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده بدلیل کسب مقام دوم  مسابقات بین المللی نقاشی هیکار ژاپن " تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
سلام.مسعولان باید رعایت حقوق شهروندی را از خودشان شروع کنند.رعایت حقوق شهروندی،یعنی نبود تبعیض وپارتی بازی،نبود رانت،نبود فامیل گرایی وخط وباند بازی،یعنی همه را با یک چشم دیدن،یعنی احترام به محرومان وسفارش نه شدگان،یعنی به موقع آمدن وبه موقع رفتن،وعده غیرعملی به مردم ندادن،و...به امید آن روز.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
این جلسات جزء وقت کشی وشعار هیچ خروجی نداردحقوق شهروندی درکجا ی ادارات ما رعایت می شود هرپارتی وکسی درادارات نداشته باشد کارش انجام نمی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
این جلسات جزء وقت کشی وشعار هیچ خروجی نداردحقوق شهروندی درکجا ی ادارات ما رعایت می شود هرپارتی وکسی درادارات نداشته باشد کارش انجام نمی شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: