« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
13 ابان
در سالگرد فتح لانه جاسوسی آمریکا شکوه 13 آبان را پاس می داریم، مردانگی و دشمن ستیزی جوانان برومند ایران را ارج می نهیم و ضمن گرامیداشت این حرکت، عموم دانشگاهیان را به حضور در راهپیمایی سراسری این روز و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران دعوت می نمایم
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، دکتر سید منصور سید نژاد ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه با صدور پیامی از عموم  دانشگاهیان و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه میهن اسلامی  دعوت کردند تا همراه با دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت نموده و با حضور گسترده خود ضمن پاسخ کوبنده به یاوه گویی های سردمداران استکبار و آمریکای جنایتکار برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان بهبهان ثبت نمایند.

بسم الله الرحمن الرحیم
"السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین"
«سیزده آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش‌آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است» مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
همزمانی اربعین حسینی و سیزدهم آبان،روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فرصت کم نظیری را در اختیار قرار می دهد تا تاثیر گذاری بی بدیل حماسه عظیم عاشورا بر نهضت بزرگ انقلاب اسلامی مردم ایران بیشتر به چشم بیاید.

13 آبان یاد آور سه حرکت عاشورایی در تاریخ انقلاب اسلامی است. نخست یاد آور از خود گذشتگی، ایثار، شهامت و شهادت طلبی رهبر بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که چون سید و سالار شهیدان در راه بیان حرف حق ایستاد و موجب تبعید ایشان گردید. دوم، سیزدهم آبان یاد آور حرکت عاشورایی دانش آموزان معترضی بود که سینه خود را سپر حمایت از ظلم ستیزی و آزادی خواهی مردم ایران کردند و سوم، سیزدهم آبان ماه یاد آور حرکت شجاعانه دانشجویان پیرو خط امام (ره) است. دانشجویانی که با تاسی از پیام واقعه بزرگ عاشورا، استکبار و خود بزرگ بینی آن را به هیچ شمردند و تمام قد در مقابلش ایستادند و درس امام شناسی و ولایتمداری را که از یاران حسین ابن علی (ع) آموخته بودند، پس دادند.

در سالگرد فتح لانه جاسوسی آمریکا شکوه 13 آبان را پاس می داریم، مردانگی و دشمن ستیزی جوانان برومند ایران را ارج می نهیم و ضمن گرامیداشت این حرکت، عموم دانشگاهیان به ویژه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان را به حضور در راهپیمایی سراسری این روز و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران دعوت می نمایم تا یاد همه شهیدان این روز بزرگ جاودانه بماند.
رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان
12/8/1396


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: