« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
امام جمعه لنده
امام جمعه لنده:این پروژه علاوه بر توسعه شهرستان لنده گامی در جهت توسعه استان و اتصال مناطق و بنادر جنوبی به مرکز کشور بوده که امیدواریم با جدیت و پشتکار لازم به پیش برود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده  با اشاره به خبر نهایی شدن پروژه جاده لنده به تشان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان اشاره و تصریح کرد: این پروژه علاوه بر توسعه شهرستان لنده گامی در جهت توسعه استان و اتصال مناطق و بنادر جنوبی به مرکز کشور بوده که امیدواریم با جدیت و پشتکار لازم به پیش برود.

وی در ادامه به آتش سوزی سه روز اخیر در دامان کوه سفید اشاره و افزود: ما از مسؤولان امر میخواهیم که با متخلفان با اشد مجازات برخورد کنند و دستگاه‌های متولی نیز در این راستا باید فرهنگسازی لازم برای استفاده از منابع ملی و طبیعت را در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام محمودی‌اصل در ادامه به پیاده‌روی اربعین اشاره و افزود: در این همایش بزرگ اجتماع بشری شور حسینی همراه با شعور حسینی قرار گرفته و پیام آن به دشمنان این بوده که کسانی که برای دین و معنویت جوانان ما توطئه دارند توطئه‌هایشان را در نطفه خنثی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم ما مردمی معتقد هستند و مکتب نورانی امام حسین را دوست و باور دارند ادامه داد: درس‌های مکتب امام حسین(ع) تمام شدنی نیست و همه ما با تأسی از این مکتب آزادی‌بخش برای رهایی جهان اسلام از زیر سلطه استکبار جهانی تلاش خواهیم کرد.

وی به راه‌اندازی موکب باب‌الحوائج لنده در مرز شلمچه اشاره و گفت: این حرکت‌های خودجوش مردم نشان از عشق و ارادت آنها به اهل‌بیت(ع) داشته که ما باید با تأسی از امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) که تبلیغات بنی امیه که برای حذف فکر و مکتب امام حسین(ع) بوده را خنثی  کردند ما هم خادم و همیار این مکتب باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: