« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده:امروز ایستادگی در برابر غرب و نپذیرفتن استکبار بزرگترین درس عاشورا است و ۱۳ابان استکبار ستیزی را به تمام معنا ، تفسیر میکند.
به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری آوای رودکوف»؛ متن سخنرانی سید مجتبی بنی هاشمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده به شرح زیر است:

یوم الله 13 آبان به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور سه واقعه مهم و حیاتی است اولین رویداد تبعید حضرت  امام راحل در سال 43 است که پس از مخالفت و سخنرانی های متعدد در خصوص کاپیتولاسیون از سوی رژیم پهلوی به ترکیه تبعید شد که این مهم مقدمه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بود.دومین رخداد به شهادت رساندن دانش آموزان  در سال 57 به دست نیروهای ساواک بوده است.

 و سومین و مهم ترین  وقایع  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 است که ان قدر مهم است که از سوی امام راحل انقلاب دوم نام گرفت.

در این روز به یکباره حیات سیاسی پر از خباثت آمریکا در ایران پایان  یافت و مستکبرینی که پس از پیروزی انقلاب همواره به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه انقلاب اسلامی ایران مشغول بودند، دستگیر و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان نیز برای همیشه تعطیل شد.

سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند و مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.

 در نگاه بنیان گذار انقلاب، مبارزه، دائمی و همیشگی می باشد و حضرت امام میفرمایند : « تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم».

باید باور کنیم امریکا دشمن ماست و در این رابطه شک نداشته باشیم. نمونه‌ی بارز آن نیز اظهارات اخیر رئیس جمهور  بی ادب آمریکا و تحریم های چند روز اخیر علیه این ما است که اوج خباثت و دشمنی این رژیم را میرساند.

اما دلیل دشمنی امریکا با ما چیست؟!؟دلیل  مواضع ضد استبدادی ایران است و امروز آمریکا پرچمدار استبداد و ایران اسلامی نیز پرچمدار ظلم ستیزی، آزادی و آزادی خواهی در جهان است و این پیام نشأت گرفته از قیام امام حسین(ع) است و ما هرگز زیر بار ظلم نمی رویم.

امروز ایستادگی در برابر غرب و نپذیرفتن استکبار بزرگترین درس عاشورا است و ۱۳ابان استکبار ستیزی را به تمام معنا ، معنا میکند.

اگر دیروز جوانان انقلابی سفارتخانه و جاسوسخانه آمریکا را تصرف کردند امروز هم جوانان شهید مدافع حرم مانند 'محسن حججی' با همان تفکر و بینش در راه امام حسین(ع) که همان استکبارستیزی و دفاع از مظلومان است عمل می کنند.

حضرت امام دو قطبی های گوناگونی را تولید کردند که یکی از این دوقطبی ها دوقطبی استضعاف و استکبار می باشد در نگاه حضرت امام استکبار ستیزی ، زمانی کامل و واقعی می باشد که توجه به مستضعفین هم در آن وجود داشته باشد.با توجه به این تعبیر به همه مستضعفین جهان کمک کنیم یعنی هم مرگ بر امریکا و هم به فکر مستضعفین جهان باشیم.

همین شعار مرگ بر امریکا و انزجار عمومی از استکبار به دشمنان ما میفهماند که روحیه انقلابی و استکباری ستیزی پس از گذشت نزدیک به ۴ دهههنوز در مردم زنده است و مردم هنوز نسبت به امریکا بی اعتماد هستند.

شعار مرگ بر آمریکا و اعلام تنفر از کفار و مستکبران، دارای مبانی عقیدتی و دینی بوده و در فرهنگ و ادبیات اسلامى موارد متعددى یافت مى‏شود که خداوند و بزرگان دین مشرکان، ظالمان و مستکبران و... را لعن و نفرین کرده‏اندو بر آنها مرگ فرستاده اند.

همین مرگ بر امریکا و  استکبار ستیزی   باعث تقویت انقلاب اسلامی و تداوم همیشگی آن می شود.

در پایان  از آحاد مردم ولایت مدار و شما نمازگزاران عزیز دعوت میکنم تا با حضور خود در این راهپیمایی دفاع خود را از ملل مظلوم جهان و انزجار از مستکبران عالم خاصه شیطان بزرگ را اعلام و تجدید میثاق دوباره ای با ارمان های امام راحل و شهدا گرانقدرمان نماید و شعار مرگ بر امریکا امسال کوبنده تر از هر سال طنین انداز شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: