« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
طی پیامی
اینجانب به عنوان خادم مردم، تمامی اقشار و صنوف مختلف استان کهگیلویه و بویر احمد و در یک کلام همگان را دعوت به حضور در راهپیمایی و گرامیداشت این روز بزرگ می نمایم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، متن پیام مهندس عدل هاشمی پور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان یادآور تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۳ در اعتراض به معاهده ننگین کاپیتولاسیون و همچنین درس حماسه٬ ایثار و شهادت دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ ( انقلاب دوم در کلام آن پیر فرزانه ) می باشد.

سه حادثه و رخداد بسیار مهم در مقاطع زمانی متفاوت ولی بهم پیوسته و ماندگار که خوشبختانه گرامیداشت با شکوه و کم نظیر آن توسط ملت خداجوی ایران اسلامی همواره موجبات شگفتی، حیرت و یأس جهانیان شده است.

اینجانب به عنوان خادم مردم، تمامی اقشار و صنوف مختلف استان کهگیلویه و بویر احمد بویژه روحانیت معظم٬ خانواده های معزز و محترم شهداء، ایثارگران٬ جانبازان، بسیجیان، دانش آموزان٬ دانشجویان ٬ اساتید ٬ فرهنگیان٬ ورزشکاران٬ کسبه و بازار٬ مرد و زن، پیر و جوان و در یک کلام همگان را دعوت می نمایم با ایمان به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از منویات مقام عظمای ولایت٬ همگام با ملت ایران اسلامی با روحیه انقلابی و بصیرت و آگاهی ناشی از « هیهات من الذله » سرور آزادگان حضرت ابا عبداله الحسین در راهپیمایی و گرامیداشت این روز بزرگ حضور یابند و چون همیشه که در تمامی صحنه های انقلاب پیشرو و الگو بوده اند این بار نیز٬ با روحیه ولایت مداری و استکبار ستیزی دین خود را به انقلاب و نظام ادا نمایند. و تجدید میثاق و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ببندند. چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب «کوتاه آمدن آمریکا را گستاخ می کند و تنها راه٬ مقابله و ایستادگی است ».‌ و نیز فرمودند : « آمریکا به معنای واقعی ٬ دشمن خبیث و اصلی است»

سربلندی و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی را از خدای سبحان  مسئلت دارم.

            عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه٬ بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: