« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
کهگیلویه
مدیر کل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد که به دهدشت سفر کرده بود با آیت الله میر احمد تقوی رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه دیدار و از رهنمودهای این عالم برجسته بهره برد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در این دیدار حضرت آیت الله آ میر احمد تقوی ضمن ارائه توصیه‌های ارشادی، با بیان اینکه مسؤلین جمهوری اسلامی باید ملجأ و پناهگاه مردم باشند اظهار داشت: مدیران و مسؤلین دولتی با نگاه دلسوزانه به آحاد مردم در برقراری عدالت اجتماعی سهیم باشند.


این عالم برجسته افزود: در نظام مقدس اسلامیمان مسؤلین با ارج نهادن به ارباب رجوع، همه را برابر پندارند و در برخورد و پیگیری امور برای آنان تفاوتی قائل نشوند.

وی با بیان اینکه خدا ناظر اعمال و رفتار همه ماست تصریح کرد: هر اندازه در صراط و مسیر حق گام برداریم عمل ما پاکتر و دقت در کردارمان خالصتر خواهد شد.

آ میر احمد تقوی رئیس حوزه‌های علمیه شهرستان کهگیلویه با تقدیر از تلاش مسؤلین نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تلاش و اهتمام مدیران و خدمتگزاران کشور قابل تقدیر است اما سعی کنید با خدمت به مردم خشنودی حضرت ولی عصر(عج) را فراهم نمائید.


اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از ملاقات با ایشان و ابراز تشکر از توصیه‌ها و رهنمودهای این عالم برجسته دینی گفت: ما هر چه داریم از راهنمایی و ارشاد زعما و عالمان دینی است لذا امیدوارم با عمل به فرامین و توصیه‌های اخلاقی حضرتعالی در مسیر حق گام برداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: