« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
مشکلات مردم و پیگیری ما
داروی سینوپار که در درمان پوکی استخوان شدید تجویز می‌شود به تازگی از پوشش بیمه سلامت خارج شده و دردسر‌هایی را برای بیماران به همراه داشته است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:داروی سینوپار که در درمان پوکی استخوان شدید تجویز می‌شود به تازگی از پوشش بیمه سلامت خارج شده و دردسر‌هایی را برای بیماران به همراه داشته است.

"در همین خصوص یکی از کاربران پایگاه خبری آوای رودکوف نوشت:خواهشمندم موضوع حذف پوشش بیمه ای داروی سینوپار که دارویی ضروری برای بیماران پوکی استخوان است و مبلغ هنگفت آن را پیگیری نمایید. باتشکر"

گفتنی است؛قیمت آزاد داروی سینوپار حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که پرداخت هزینه‌های آن مشکلات زیادی برای بیماران مبتلا به پوکی استخوان شدید ایجاد کرده است.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پایگاه خبری آوای رودکوف:"پاسخگو بودن مسئولان" از حقوق مسلم شهروندان است. دست اندرکاران اجرایی، قضایی و تقنینی در هر رده ای علاوه بر انجام وظایف شان، مکلفند پاسخگوی مردم باشند.

به همین منظور و برای تحقق این امر مهم،"پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir" در نظر دارد تا  مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد در قسمت خبری «مشکلات مردم» (طراحی شده در صفحه اول سایت)منعکس نموده و جواب مسئولان را خواستار و در قسمت خبری «پیگیری ما» (طراحی شده در صفحه اول سایت) منعکس  نماید.

لطفا مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز جهت انعکاس  بیان نمایید.

برای ارسال پیام خود روی آدرس زیر کلیک کنید.
http://avayerodkof.ir/fa/contacts

ضمنا یاداشتها و کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
سلام چه مملکتی اسلامی هست امروز از یه روستا با هوای بارونی راه افتادم رفتم مرکز شهر برای خریدداروی سینوپار بعد اولا دارو پیدا نمیشد 20تا داروخانه رفتم تو یدونه داروخانه اش با هزار خوشحالی تونستم گیربیارم دوما من چون سری قبل 60هزار تومان میخریدم یدفه گفتش از پوشش بیمه خارج شده ،به هر حال یکی که واقعا نیازش هست پس چکار کنه اون عزیزی که این دارو را ازاد کردی فکر کردی این جزو داروهای پرورش اندامه جزو ضروریات نبوده
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
سلام چه مملکتی.... هست امروز از یه روستا با هوای بارونی راه افتادم رفتم مرکز شهر برای خریدداروی سینوپار بعد اولا دارو پیدا نمیشد 20تا داروخانه رفتم تو یدونه داروخانه اش با هزار خوشحالی تونستم گیربیارم دوما من چون سری قبل 60هزار تومان میخریدم یدفه گفتش از پوشش بیمه خارج شده ،به هر حال یکی که واقعا نیازش هست پس چکار کنه اون عزیزی که این دارو را ازاد کردی فکر کردی این جزو داروهای پرورش اندامه جزو ضروریات نبوده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: