« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:کهگیلویه و بویراحمد همچنان از معظل کمتر توسعه یافتگی و مشکل حاشیه نشینی رنج می برد و این استان نیازمند اداره جدی برای کاهش مشکلات اجتماعی است.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست اولین مجمع شهرستانی سلامت که صبح امروز در شهرستان لنده برگزار شد گفت:سلامت اجتماعی تنها معطوف به وجود بیماریهای جسمانی یا روانی نیست بلکه نبود رفاه اجتماعی و روانی نیز سلامت اجتماعی افراد و جامعه را با چالش موجه می سازد.

دکتر امین الله بابویی افزود:با وجود رشد شهرنشینی و تلاش برای دستیابی به پیشرفت اما این استان همچنان از معظل کمتر توسعه یافتگی و مشکل حاشیه نشینی رنج می برد و این استان نیازمند اداره جدی برای کاهش مشکلات اجتماعی است.

وی اظهار داشت: از انجایی که  قريب 75 درصد از موضوعات مربوط به سلامت، خارج از حيطه مسئوليتي مديريت نظام سلامت استبدون همکاریهای بین بخشی و همکاریهای سایر نهادها و دستگاههای دیگر که عملکرد آنها به نوعی با سلامت مردم مرتبط است حل مشکلات نظام سلامت به شکل بسیار مطلوب میسر و ممکن نیست.

 معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه اولین مجمع شهرستانی سلامت در بین شهرستانهای کشور در شهرستان بدون دانشگاه علوم پزشکی لنده برگزار شد برای حضور کاروان سلامت به این شهرستان اعلام آمادگی نموده و افزود:به محض اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کاروان سلامت مرکب از دهها پزشک متخصص و چندنفر دندانپزشک به این شهرستان سفر نموده و علاوه بر ویزیت رایگان داروهای رایگان نیز در اختیار بیماران قرار خواهد داد.

دکتر بابویی در ادامه لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای رفع مشکلات مردم را یاداوری نموده و اظهار داشت خوشبختانه نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ در این خصوص قدمهای مثبتی را برداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: