« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
اجتماعی
مسافران اربعین حسینی پس از بلاتکلیفی در فرودگاه امام خمینی(ره) پروازشان به نجف کنسل شده و به خانه هایشان بازگشتند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، مسافران اربعین حسینی که برای سفر به نجف و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شده بودند نتوانستند به نجف پرواز کنند.

درپی بروز پدیده گرد و خاک شدید در فرودگاه نجف و بغداد از صبح امروز، پروازهای مختلف کشورمان دچار تاخیر شده و تاکنون انجام نشده است که موجب معطلی و سرگردانی چندین ساعته مسافران در فرودگاه امام شده است.

پس از ساعت ها اما به مسافران اعلام شده است که همه پروازها لغو شده است. در عین حال برخی ایرلاین ها بر روی کارت پروازها مهر زده و اعلام کردند که صبح فردا پرواز انجام خواهد شد. اما ایرلاین های دیگر از جمله آتا بدون اینکه تکلیف مسافرانشان را مشخص کنند یا پرواز جایگزین اعلام کنند، به مسافران اعلام کردند که به آژانس هایی که بلیط تهیه کرده اند، مراجعه کنند.

برخی از مسافران طی تماس با افکارنیوز اعلام کردند از صبح ساعت 5 تا کنون در فرودگاه معطل بوده اند و هیچ مسئولی پاسخ گوی آنها نبوده و حالا پس از لغو پرواز اعلام شده فردا صبح به نجف پرواز خواهند کرد.

این در حالی است که زائران اربعین حسینی امروز برای استراحت در مضیقه بودند ، سوال اینجاست اگر مسئولان سازمان هواپیمایی می دانستند که پرواز ها لغو می شود چرا مسافران را بلاتکلیف در فرودگاه نگه داشتند.

به گفته مسافران حتی برخی ایرلاین ها عنوان کرده اند که پرواز ها چارتر بوده و اگر فردا پروازی صورت نگیرد دیگر حتی هزینه بلیت آنها نیز پرداخت نخواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: